problem tego typu zawieszenie zrobione stan bardzo dobry , zbieżność też jednak pojawia się bicie na kierownicy raz większe raz mniejsze przy różnych prędkość , czasem znika bicie czy to problem kół są niewyważone ??? ale dlaczego to bicie raz jest a raz go nie ma na kierownicy , dzisiaj jeszcze usłyszałem lekki pisk z tylnego koła może to wina tarczy chociaż ten pisk też zanika ??? ech sam nie wiem pomóżcie :D
hej bicie na kierownicy strona 1 z 2
oponu/felgi moga byc zle i jak zrobiles zawieszenie to zlikwidowales wsztstkie luzy i teraz bicie z opon przechodzi na kierownice
Wyważenie kół powinno pomuc, nie wyważone koła obiawiają sie biciem na określonych prędkościach często wolno jest ok, troche szybciej biją, jeszcze szybciej znowu jest ok sprawdz to i napisz jakie auto masz
haha wiecie teraz wróciłem od dziewczyny i bicie ustało , ale i tak zobaczę co z tylnymi tarczami mam wrażenie że coś musiało się tam przyblokować co pewien czas kurde w poniedziałek zobaczę to i napisze
no mam ale nie jeżdżę jak coś odpadnie stać mnie na utrzymanie i paliwo :D
zdejmowałem koła jak byłem nad zalewem i są ok z przodu
lekko nie ale jak mocno to tak ale czasem nie kurde dziwne :(
W bmw lubie tarcze sie krzywic, cos o tym wiem bo przez 8 lat ojciec wozil sie tylko bmkami.. w kazdej tarcze byly do wymiany. Objawialo sie to lekkim biciem na kierownicy lub duzym podczas lekkiego hamowania.
W wielu innych markach lubią tarcze się krzywić.
Wracając do tematu: podnieś przód w aucie i sprawdź czy Ci się koła lekko kręcą, lub zrób trochę km i jak wrócisz do domu to sprawdź czy masz ciepłe lub gorące felgi, zgodnie z tym co opisujesz może być to wina zacisków, klocków i tarcz hamulcowych. Możliwe, że tłoczki nie odbijają czasami. Takie same objawy miałem w Mitsubishi, wymiana zacisków, tarcz i klocków pomogła :)
krzywe tarcze hamulcowe
Miałem kilka modeli bmw róznych serii i w kazdej po jakimś czasie było bicie, trzeba zafundować sobie lepsze hamulce ;)