prisoner830912SJ32
prisoner830912SJ32
  8 grudnia 2015 (pierwszy post)

Chętnie poznam Kobietę, która zajmuję się na poważnie MTB/XC i startuje od czasu do czasu w zawodach rowerowych. Wiek (K1-K3)

praksa
praksa
  8 grudnia 2015
Ostatnio edytowany: za 21 czerwca 2863
Konto usunięte
Konto usunięte: uje o


Konto usunięte
Konto usunięte: t

ja też startuje od czasu do czasu, jeżdzę po to, zeby lepiej biegać, raz tylko byłam na rajdzie rowerowym, krótki taki tylko na 30km, ale były takie góry i przeszkody, ze czasem musiałam zejść i nieść rower, ale super impreza, taka tam w naszej firmie organizowana, dali mi nawet skarpetki i koszulkę xd
byłam ogólnie druga z kobiet na mecie, pierwsza była babka co ukończyła ironmana, nawet nie wiedziałam ze takie skarby mamy w firmie. W przyszłym roku mają być dwie trasy na 30 i na 50km do wyboru.
oto koszulka, skarpetki i rowerek, taki zwykły bez szału.


prisoner830912SJ32
prisoner830912SJ32
  8 grudnia 2015

ale się rozpisała Kobieta... :) gratulacje z drugiego m-c i upominków. czyli do następnej edycji w pracy, mam nadzieję że się szykujesz? co do biegania - to jest na odwrót, ale wiem że z Kobietą nie wygram, więc ok, niech będzie tak jak mówisz :) widziałem występ. całkiem fajna impreza. gratuluje ;)

praksa
praksa
  8 grudnia 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: gratulacje z drugiego m-c i upominków.

oj tam, gdyby wszyscy co brali w tym radzie udział sport czasem uprawiali, nie byłabym druga, jechali czym sie da i nawet tacy co nie jeżdżą rowerem za bardzo, więc nie było za bardzo z kim rywalizować, taki tam spacerek sobie zrobili a ci najlepsi kolarze odstawili wszystkich na starcie :D
Konto usunięte
Konto usunięte: widziałem występ. całkiem fajna impreza. gratuluje ;)

dzięki, za rok powtórka, tyle ze w nocy będzie jeszcze ciekawiej :D
prisoner830912SJ32
prisoner830912SJ32
  8 grudnia 2015

no tak już, nie liczą się xtr-y i wypasione rowery, bo one nie wygrywają a umożliwiają wygrana. liczy się kondycja i no trochę szczęścia też trzeba mieć ;) na jakich trasach jeździsz? jakiś masz specjalny trening, czy tylko tak dla siebie?

praksa
praksa
  8 grudnia 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: na jakich trasach jeździsz? jakiś masz specjalny trening, czy tylko tak dla siebie?

no co Ty nie jeżdżę dużo, teraz ogólnie robię sobie przerwę tak z 2,3 tygodniową od wszystkiego, bo wiecznie zmeczona i zła chodziłam, chcę zacząć wszystko inaczej z planem treningowym i troche z inną dietą, bo te moje treningi są takie na łeb na szyję, jak mam czas to jeżdzę rowerem albo biegnę,przez prace co dwa dni inaczej rowerem mało jeżdzę wsiadam na rowerek i jade przed siebie, w ostanich momentach myślę gdzie tu jechać.
prisoner830912SJ32
prisoner830912SJ32
  8 grudnia 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: naszej firmie organizowana
a gdzie jak można zapytać? podobno w mięsnym pracujesz... xD sorry, tak wyczytałem :D
praksa
praksa
  8 grudnia 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: a gdzie jak można zapytać? podobno w mięsnym pracujesz... xD sorry, tak wyczytałem :D

nie no co ty, to są żarciki znajomych, haha w miesnym xd a nawet jakbym pracowała tam to też praca jak kazda inna.
Ja pracuję na 4 brygady, tzn praca 2 dni rano, 2 popołudniówki, 2 nocki i dwa dni wolne, powalony system, ale nie będe Ci opisywac pracy, adresu, i całego mojego życia, zatrzymajmy się na sporcie :D
prisoner830912SJ32
prisoner830912SJ32
  8 grudnia 2015
Konto usunięte
Konto usunięte: żarciki
wiem, że to żart xD

Konto usunięte
Konto usunięte: to też praca
oczywiście, nic nie miał przeciwko temu, jakbyś nawet tam pracowała. może bym taniej mięso dostał :D

Konto usunięte
Konto usunięte: i całego mojego życia
nie oczekiwałem tego, chodziło mi tylko o nazwę pracy, ale ok, rozumiem.

Konto usunięte
Konto usunięte: sport
jak najbardziej
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.