RudaBarmanka
RudaBarmanka
  14 października 2012 (pierwszy post)

Cześć,

Planuję zakup telefonu dotykowego . Problem polega na tym ,że nie znam się na dobrych telefonach. Jasne ,że fajnie aby był tani...dlatego jaką sieć najkorzystniej wybrać?

RudaBarmanka
RudaBarmanka
  14 października 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Tym akurat modelem SONY nie... A dotyki macalem juz rozne

i najlepiej było z samsungiem?
KreatorMarzen
KreatorMarzen
  14 października 2012

No dobry ma wyswietlacz, fajnie reaguje na dotyk...z nokia bywalo roznie a inny chwala Iphona z ktorym nie mialem stycznosci d83dde09

RudaBarmanka
RudaBarmanka
  14 października 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: No dobry ma wyswietlacz, fajnie reaguje na dotyk...z nokia bywalo roznie a inny chwala Iphona z ktorym nie mialem stycznosci

Dobra dzięki :*
KreatorMarzen
KreatorMarzen
  14 października 2012

Nmzc.. Pozdrawiam d83dde1a

RudaBarmanka
RudaBarmanka
  14 października 2012

Cmok :d :D

F0X
F0X
  15 października 2012

@RudaBarmanka:

Po twojej wypowiedzi wnioskuję że chcesz wziąć telefon w mixie lub abonamencie choć w mixie niestety często wtykają padło . Najlepiej napisz ile jesteś w stanie płacić miesięcznego abonamentu i wtedy można z danego pułapu cenowego doradzić najlepszy telefon.

Samsung Galaxy SIII i IPHONE 5 to obecnie najmocniejsze telefony , tylko po co jeśli używasz telefonu np. tylko do dzwonienia czy pisania smsów. Są bardzo tanie telefony z dobrym dotykiem...

SHADOWofULTIMA
SHADOWofULTIMA
  15 października 2012

dotykowe teleony działajace miło i płynnie zaczynaja sie na dwóch jajach, dzies na poziomie xperii u. nizej nie brałbym. od biedy SE LWW

MichaU
MichaU
  15 października 2012