Kiniowska
Posty: 1047 (po ~357 znaków)
Reputacja: 1 | BluzgometrTM: 327
Kiniowska
  17 kwietnia 2012 (pierwszy post)

Cześć! :)

Jak w temacie - godny polecenia DARMOWY program antywirusowy, oprócz avasta. Jakieś propozycje? Jestem laikiem w tym temacie, więc za konstruktywne i rzeczowe rady z góry dziękuję. ;)

:piwo: :D

Niereformowalny
Niereformowalny
  19 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Niech sobie wypróbuje parę wymienionych programów i używa tego który jej najbardziej przypasuje.

Nie wiem czy jest sens robić syf w systemie poprzez takie sprawdzanie;) tym bardziej,że autorka wspomniała

Kiniowska
Kiniowska: Jestem laikiem w tym temacie,


No ja ze swojej strony również polecam Avirę ew zamiennik avg nic więcej z darmowych póki co
Draxiu
Posty: 2891 (po ~90 znaków)
Reputacja: 13 | BluzgometrTM: 55
Draxiu
  19 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: a reszta i tak poleci ci tego czego sami używają.

to chyba normalne .
ze poleca sie to co sie samemu sprawdzilo na sobie
Linkin Park - New Devide
http://www.youtube.com/watch?v=ysSxxIqKNN0
BigBabyJesus
BigBabyJesus
  21 kwietnia 2012

A co jej to da jeśli będziecie ją nakręcać na jakiś swój ulubiony programik, sama musi sprawdzić który jej najbardziej pasuje. Tak jak podjęła sama decyzje że nie chce używać Avasta.

Niereformowalny
Niereformowalny
  21 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: sama musi sprawdzić który jej najbardziej pasuje.

Potem będzie pytała jak zrobić formata bowiem zbierze się syf i zacznie się muł :and:
Draxiu
Posty: 2891 (po ~90 znaków)
Reputacja: 13 | BluzgometrTM: 55
Draxiu
  21 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: A co jej to da jeśli będziecie ją nakręcać na jakiś swój ulubiony programik, sama musi sprawdzić który jej najbardziej pasuje. Tak jak podjęła sama decyzje że nie chce używać Avasta.

ale to logiczne ze skoro pyta to nie polece jej Pandy ktorej nigdy nie uzylem ..