Cześć! :)
Jak w temacie - godny polecenia DARMOWY program antywirusowy, oprócz avasta. Jakieś propozycje? Jestem laikiem w tym temacie, więc za konstruktywne i rzeczowe rady z góry dziękuję. ;)
:D
lista tematów
antywirus strona 2 z 3
Konto usunięte: Niech sobie wypróbuje parę wymienionych programów i używa tego który jej najbardziej przypasuje.
Nie wiem czy jest sens robić syf w systemie poprzez takie sprawdzanie;) tym bardziej,że autorka wspomniała
No ja ze swojej strony również polecam Avirę ew zamiennik avg nic więcej z darmowych póki co
A co jej to da jeśli będziecie ją nakręcać na jakiś swój ulubiony programik, sama musi sprawdzić który jej najbardziej pasuje. Tak jak podjęła sama decyzje że nie chce używać Avasta.
Konto usunięte: A co jej to da jeśli będziecie ją nakręcać na jakiś swój ulubiony programik, sama musi sprawdzić który jej najbardziej pasuje. Tak jak podjęła sama decyzje że nie chce używać Avasta.
ale to logiczne ze skoro pyta to nie polece jej Pandy ktorej nigdy nie uzylem ..
a skoro uzywam Aviry juz pare lat to znaczy ze mi odpowiada ze chroni moj komputer przed tym przed czym ma chronic i po 2 dziala dyskretnie nie obciazajac m komputera z masa aktualizacji w tygodniu srednio co 2 dni cos sie poboera jakas nowa baza danych
Linkin Park - New Devide
http://www.youtube.com/watch?v=ysSxxIqKNN0
http://www.youtube.com/watch?v=ysSxxIqKNN0
No najwidoczniej masz. Każdy program zostawia SYF a niektóre z tych zacnych wynalazków np panda antywirus robiła niezły burdel a przynajmniej tak było pare lat wstecz (po odinstalowaniu) Skoro autorka jest LAIKIEM (sama tak stwierdziła) jaki jest sens sprawdzania tego czy owego? Wpuści sobie w ciemno kontrolowanego wirusa i będzie czekała na reakcje? yhm ;-) Nie ma programu,który uchroni przed syfem w 100% ja wymieniłem to co używałem na słabszym kompie i z całego serca tylko polecam z darmowych dwa AVG bądź avira.