Witam.
Jestem w IV klasie technikum informatycznego.
Chcę przenieść się do szkoły zaocznej.
Czy przyjmą mnie do LO?
Czy będę musiała uczyć się przedmiotów, które skończyłam w II klasie?
Zmiana szkoły strona 1 z 2
czemu chcesz sie przepisac?
Tez jestem na informatyce i tez 4 klasa :) i za nic bym sie nie przepisala :)
Głupota z Twojej strony.
Jesteś w 4 klasie i proponuję ją skończyć.
LO to zupełnie inny tok nauczania ,dlatego będziesz miała zmarnowane blisko 4 lata jeżeli nie skończysz owego liceum.
Będziesz musiała zaczynać od pierwszej klasy.
Ja skończyłam 1,5 roku technikum ,potem zaszłam w ciąże i zrobiłam sobie przeszło roczną przerwę i właśnie od soboty zaczynam zaoczne LO dla dorosłych i nie było możliwości przepisania ocen. :)
Rób jak uważasz ,ale ja na Twoim miejscu bym przeczekała jeszcze ten rok ...
Zresztą - jak skończysz technikum to będziesz miała i maturę i zawód.
JA już bym dokończyła co zaczełam juz tak nie wiele zostało
A Co do ocen Nie w każdej szkole ida na przepisanie ocen w niektórych tak:)
To musisz sie doweidzieć NAm bedzie ciezko ci pomoc:)
Np Z tego co wiem u mnie na studiach nie przepisuja Ale może w technikum u was jest inaczej
Moja sytuacja zmusza mnie do tego, żeby zmienić szkołę. Aivalar - głupota, bo co? 4 lata zmarnowane? Niby dlaczego? Przenoszę się po to, aby skończyć szkołę, a nie ją zawalić ... :/ Zaczynać od pierwszej klasy?? Z jakiej racji ?
Co do zawodu, technika raczej nie zdam. 80% mojej klasy pomyliło się w wyborze szkoły, łącznie ze mną. Zależy mi tylko i wyłącznie na maturze. W trzeciej klasie miałam czerwony pasek, chce przenieść się do szkoły zaocznej i przygotowywać się do matury samodzielnie, w domu.
Chcę się przenieść w październiku.
Tak, przyjmą.
Tego byś się musiała dopytać.