Kasia1991mis
Kasia1991mis
  8 września 2009 (pierwszy post)

mam takie zadania z matematyki i prosze o pomoc w ich odrobieniu;) bede wdzieczna;**

3) Podaj wartości bezwzgledne liczb:
a) -8, 25, -3, 5, -25.
b) 6, -6, 4, -14, 23, 17, -37.

4) Jakie liczby mają wartosc bezwzgledna rowna:
a) 1
b) 32/4
c) 0
d) 27
e) 2?

5) wypisz wszystkie liczby calkowite takie, ktorych wartosc bezwzgledna jest mniejsza od 7.

Kasia1991mis
Kasia1991mis
  8 września 2009

zadanie jest na jutro wiec prosze o szybko odpowiedz;**

RexMundi
Posty: 68918 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  8 września 2009

zadania są proste a forum szkoła służy do pomocy a nie odrabianiu zadań domowych za kogoś

tracąc czas na pisanie tego na forum Fotki mogłaś go lepiej spożytkować na zajrzenie do podręcznika przypomnieniu sobie wzorów i metod obliczania i zrobić to sama

...Ignorance is bliss...
SprobujSzczescia
SprobujSzczescia
  8 września 2009

napiszesz mi to z religii to ci pomoge to twoje zadanie jest bardzo prowste

Kasia1991mis
Kasia1991mis
  8 września 2009
RexMundi
RexMundi: zadania są proste a forum szkoła służy do pomocy a nie odrabianiu zadań domowych za kogoś tracąc czas na pisanie tego na forum Fotki mogłaś go lepiej spożytkować na zajrzenie do podręcznika przypomnieniu sobie wzorów i metod obliczania i zrobić to sama

to mi pomoz. zrob przynajmniej jedno!! i wytlumacz pozostale;]
MaQ7
MaQ7
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 3) Podaj wartości bezwzgledne liczb:

bezwzgledne czyli dodatnie :)
a wiec
Konto usunięte
Konto usunięte: a) -8, 25, -3, 5, -25.

tam gdzie plus przepisujesz tam gdzie minus przepisujesz juz bez niego
a) 8, 25, 3, 5, 25
b) zrob analogicznie.

Konto usunięte
Konto usunięte: 4) Jakie liczby mają wartosc bezwzgledna rowna:

bezwzgeldna wiec tak jak bylo w pierwszym tylko na odrot wiec tutaj rozwiazaniem beda dwie liczby ta co pdoana i przeciwna :

Konto usunięte
Konto usunięte: a) 1

a wiec bedzie to (-1) i 1
reszta analogicznie
tylko w c) wiadomo ze 0 to 0 :)
Kasia1991mis
Kasia1991mis
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: napiszesz mi to z religii to ci pomoge to twoje zadanie jest bardzo prowste

ok ale mi pomoz;)

o bardzo proste, wiara w Boga opiera sie na miłości do bliźnichm na szczerosci, na wspolnym oparciu i pomaganiu sobie w trudnych sytuacjach :)
Kasia1991mis
Kasia1991mis
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: tam gdzie plus przepisujesz tam gdzie minus przepisujesz juz bez niego a) 8, 25, 3, 5, 25 b) zrob analogicznie.

3)
a) 8, 25, 3, 5, 25.
b) 6, 6, 4, 14, 23, 17, 37.

dobrze?;)
Kasia1991mis
Kasia1991mis
  8 września 2009

a kto mi pomoze z 5)?

MaQ7
MaQ7
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: b) 6, 6, 4, 14, 23, 17, 37. dobrze?;)


tak :) widac ze proste ?:P
MaQ7
MaQ7
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 5) wypisz wszystkie liczby calkowite takie, ktorych wartosc bezwzgledna jest mniejsza od 7.

mniejsza od 7 czyli
0, 1, 2, 3, 4, 5, 6 : >
MaQ7
MaQ7
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 1, 2, 3, 4, 5, 6 : >

mala pomylka tu beda jeszcze przeciwne do nich oczywiscie : )
czyli -6, -5, -4, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6
Kasia1991mis
Kasia1991mis
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: mniejsza od 7 czyli 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6 : >

:crylol: nie wiedzialam, ze to takie latwe;)

a w 4) b) bedzie 8 -8?? bo tam jest 32
4
Kasia1991mis
Kasia1991mis
  8 września 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 32 4

32/4 mialo byc ale nie wyszlo ;p
SprobujSzczescia
SprobujSzczescia
  8 września 2009

dokładnie tak jak mowi MaQ7 zrob

Cytat
Cytat: Życie jest jak środek dupy
:pikaczu:
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.