NaTaLka9310x
NaTaLka9310x
  8 maja 2009 (pierwszy post)

Szkoły wybrane? Do jakich pójdziecie ? A co ze średnią na koniec roku ? ( zadowoleni czy nie ) ;)

ona268
ona268
  8 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Szkoły wybrane? Do jakich pójdziecie ? A co ze średnią na koniec roku ? ( zadowoleni czy nie ) ;)

Ja idę do LO.
Średnia na koniec taka sobie, pewnie nie więcej niż 4.0, ale z przedmiotami punktowanymi ok ;)
Bizolda
Bizolda
  8 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Szkoły wybrane? Do jakich pójdziecie ? A co ze średnią na koniec roku ? ( zadowoleni czy nie ) ;)


Szkoła wybrana-technikum gastronomiczne.
Miałam isc do LO na psych-hum. ale zrezygnowałam xD
Średnia?-zadowalająca ;))
thomas893
Posty: 10977 (po ~132 znaków)
Reputacja: -11 | BluzgometrTM: 4
thomas893
  8 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Szkoły wybrane? Do jakich pójdziecie ?

Politechnika Wrocławska :rock: o ile się człowiek dostanie xD

Konto usunięte
Konto usunięte: A co ze średnią na koniec roku ? ( zadowoleni czy nie ) ;)

4,04 z 28 przedmiotów... może być :tak:

wiem, że temat dla ludzi z gim :P
kociokwik
kociokwik
  8 maja 2009

wybrana. liceum ogólnokształcące.
średnia ok. 4,8.

shamaramorgan
shamaramorgan
  8 maja 2009
thomas893
thomas893: 4,04 z 28 przedmiotów... może być wiem, że temat dla ludzi z gim :P

o kurczę, ja pod koniec 4 klasy będę miała chyba z 3,5 :ninja:

thomas893
thomas893: Politechnika Wrocławska o ile się człowiek dostanie xD

jakie przedmioty zdawałes na maturze? Liczą się oceny ze świadectwa?
RexMundi
Posty: 68925 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  8 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Szkoły wybrane? Do jakich pójdziecie ?

od zawsze wiedziałem do jakiej pójdę ( I LO w Brodnicy - jedno z najlepszych w kuj-pom :mrgreen: ) i tylko tam złożyłem papiery
dostałem się
...Ignorance is bliss...
JeTAimeComa
JeTAimeComa
  9 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Szkoły wybrane? Do jakich pójdziecie ? A co ze średnią na koniec roku ? ( zadowoleni czy nie ) ;)

Wybrałam [?] - mozna powiedziec :D
Technikum ekonomiczne [oficjalnie tą szkole a nieoficjalnie waham sie]
Srednia...ekhm :D moze byc
ale oceny ktore mi sie licza przy rekrutacji są zadowalające :D
wiQunia
wiQunia
  9 maja 2009

Ja też idę do LO . A średnia w tym roku niezła około 4,50 ;)

Izusiia69
Izusiia69
  9 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Szkoły wybrane? Do jakich pójdziecie ? A co ze średnią na koniec roku ? ( zadowoleni czy nie ) ;)

technikum leśne. ;]
średnia 4,0
zadowoleni w miare, ale mogłoby być lepiej.
scrolllook
scrolllook
  9 maja 2009

LO biol-chem ;D
Srednia: powyzej 5 ; d :ssh:

ShinyStern
ShinyStern
  9 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Szkoły wybrane? Do jakich pójdziecie ? A co ze średnią na koniec roku ? ( zadowoleni czy nie ) ;)

tak szkoly wybrane tylko liceum
ze srednia nie wiem jak pojdzie wsyztsko dobrze to bedzie 5.0 ale watpie :smutny:
thomas893
Posty: 10977 (po ~132 znaków)
Reputacja: -11 | BluzgometrTM: 4
thomas893
  10 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: o kurczę, ja pod koniec 4 klasy będę miała chyba z 3,5

ar ju siur? 4 klasa przynajmniej w moim wypadku była banalnie prosta i sporo ocen miałem lepszych niż się spodziewałem, więc może Ci ta średnia jednak troche skoczy w górę? ;]

Konto usunięte
Konto usunięte: jakie przedmioty zdawałes na maturze? Liczą się oceny ze świadectwa?

na Polibudę idę zaocznie. A zdaję matmę podstawową :P Przy rejestracji elektronicznej chcieli tylko, żebym podał oceny z języka polskiego (albo obcego :woot: ...już nie pamiętam :P), matematyki i fizyki ;]
Ogólnie to za wiele na temat rekrutacji to ja nie wiem :lol2:
shamaramorgan
shamaramorgan
  10 maja 2009
thomas893
thomas893: ar ju siur? 4 klasa przynajmniej w moim wypadku była banalnie prosta i sporo ocen miałem lepszych niż się spodziewałem, więc może Ci ta średnia jednak troche skoczy w górę? ;]

no tak, ale oceny z przedmiotów, które poodchodziły w 1 i 2 klasie były dość niskie, nie zalezało mi na "podciąganiu" ich :)
thomas893
Posty: 10977 (po ~132 znaków)
Reputacja: -11 | BluzgometrTM: 4
thomas893
  10 maja 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: no tak, ale oceny z przedmiotów, które poodchodziły w 1 i 2 klasie były dość niskie, nie zalezało mi na "podciąganiu" ich :)

mi też nie zależało ;] to co mi wychodziło z ocen, to miałem wystawiane na świadectwie ;] ale jakimś cudem to 4,04 jest :woot: :lol:
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.