DarciolanD
DarciolanD
  20 kwietnia 2009 (pierwszy post)

Witam wszystkie zagubione dusze, które nie mogą trafić do łóżeczka ;D:D ;dd ..
:mrgreen:

Mam pare pytanek ;]]
a wiąąc ..

Co myślicie o prywatnych szkołach??

Teraz wybieram szkołę, bo kończę gimnazjum.
I {jak to kobieta} jestem niezdecydowana ;]]
Według mnie, prywatne jest o tyle lepsze, że masz mniej osób w klasie
i zapewne w takich warunkach łatwiej się uczyć ...
Nauczyciele bardziej indywidualnie podchodzą do uczniów, pozatym
jeśli im się za to płaci, to chyba bardziej przykładają się do tego żeby
"nauczyć" ;] ..

A państwowe? Mam "złe" doświadczenie z tym gim, do którego teraz chodzę ;p
Jest duuuże, więc o indywidualnym podejściu nie ma mowy ;]]
Jednym słowem ... {a raczej 4rema xdd} ~ mają nas w dupiee ;ppp

Ale to gim, co nie? więęc... może liceum to co innego ..

w każdym razie, byłabym wdzięczna za wyrażenie na ten temat swojej opini ;]]

aa i jeszcze jedno ;D

TESTY GIMNAZJALNE od środy ;OOO

o gashh.. ;d załamka
Od jutra kuje kuje i jeszcze raz kuje ;pp
Chociaż pewnie to bez sensu, bo i tak nie naucze się w 2 dni tego co powinnam
nauczyć się przez 3 lata oO tiaa...

Uczycie się do testów??
BOICIE SIĘ?
czy może .. macie głęboko w ... nosie ;p ??

Pzdr ;D

Lckowy
Posty: 1968 (po ~93 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 2
Lckowy
  20 kwietnia 2009

Z prywatnymi mam skojarzenia bufonów, zadarte nosy, wywyższanie sie.
Więc sie nie wypowiem.

w publicznych jak dobrze potrafisz zadbać o swój interes (bez skojarzeń ;)) to masz podejście indywidualne.
Obecnie z tego co chce, mam takie podejście.
ale nie na długo :lol2:

Konto usunięte
Konto usunięte: od środy ;OOO

za 2tyg matura :tak:
Khold
Khold
  20 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Co myślicie o prywatnych szkołach?

Jeżeli Twoja rodzina może sobie na to pozwolić to idź!

Konto usunięte
Konto usunięte: Nauczyciele bardziej indywidualnie podchodzą do uczniów

Przede wszystkim to
Uzi
Posty: 15821 (po ~110 znaków)
Reputacja: -13 | BluzgometrTM: 22
Uzi
  20 kwietnia 2009

W państwowym człowiek uczy się życia - w prywatnym wszystko sztuczne. Ciężko Ci bedzie sie przyzwyczaić w panstwowej szkole sa inne reguły, Ty ich nie znasz.

Zstąpiłam do piekieł. Piekłem jest hyde.
ShinyStern
ShinyStern
  20 kwietnia 2009
Uzi
Uzi: W państwowym człowiek uczy się życia

o tak :tak:

Konto usunięte
Konto usunięte: Od jutra kuje kuje i jeszcze raz kuje ;pp Chociaż pewnie to bez sensu, bo i tak nie naucze się w 2 dni tego co powinnam nauczyć się przez 3 lata oO tiaa...

tez mam taki zamiar :mrgreen:

Konto usunięte
Konto usunięte: BOICIE SIĘ?

narazie nie :)
XxYourBlueEyesxX
XxYourBlueEyesxX
  20 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Co myślicie o prywatnych szkołach??

Nie patrzą na oceny,pkt itp.dla nich ważniejsza jest kasa

Konto usunięte
Konto usunięte: Uczycie się do testów?? BOICIE SIĘ? czy może .. macie głęboko w ... nosie ;p ??

jakoś mi się nie chce,ale się zmuszam...
nie boję się,będzie co ma być...
Avatar użytkownika BujajacaWoblokachhBujajacaWoblokachh
Posty: 44938 (po ~170 znaków)
Reputacja: -10 | BluzgometrTM: 12
BujajacaWoblokachh
  20 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: prywatne/państwowe ?

Moim zdaniem nie ma wiekszej roznicy.
Jesli ktos NA PRAWDE chce sie uczyc, to bez wzgledu na to czy pojdzie do szkoly prywatnej czy panstwowej, bedzie to robil, a jak nie ma zamiaru, to nawet za pieniadze nie wbije sie mu tej wiedzy do glowy ;]...
Nie mam czasu nienawidzić ludzi, którzy mnie nienawidzą,
bo jestem zbyt zajęta kochaniem ludzi, którzy mnie kochają ;)
ona268
ona268
  20 kwietnia 2009

Ja tam idę do państwowej.
W prywatnej minusem dla mnie jest to, że masz mało osób w szkole, bardzo mało, i jesteś częściej pytana z tego powodu.
Ogółem prywatna szkoła to dla mnie żal :P
Poza tym W ŻYCIU nie zapłaciłabym za naukę. :)

Konto usunięte
Konto usunięte: Uczycie się do testów?? BOICIE SIĘ? czy może .. macie głęboko w ... nosie ;p ??

Nie uczę się, nie boję się i mam to głęboko, głębiej niż w nosie, o ;p !
Z ocen będę miała jakieś 40 pkt, z egzaminu (oprócz angola ofc) z 60, w sumie około 100. W szkole, do której się wybieram, przyjmują od 70, więc gitara :PP Ogólnie mówiąc mogę sobie olać egzamin i oceny :ziober2:
rzadzia
rzadzia
  20 kwietnia 2009

Osobiście nawet nie chciałabym iść do prywatnej szkoły, przez miesiąc mieszkałam w internacie z dziewczyną, która do takowej chodziła i słysząc jej opowieści... uczniowie robią z nauczycielami co chcą, mają w nosie naukę, olewają sobie, najczęściej to dzieci bogatych rodziców, które oceny mają za pieniądze... To wiem tylko z opowiadań, a po tej dziewczynie widać było, że jest niezbyt inteligentną osobą... I nie chwaląc się nie dorównywała mi intelektem, mimo tego, iż kończyła już szkołę średnią, a ja dopiero ją zaczynałam.

Co do testów, ja się w ogóle na nie nie uczyłam i miałam 85 pkt, jeśli ktoś się przykłada do nauki przez 3 lata, to nie potrzebuje powtórki... Poza tym jak sama napisałaś, nie dasz rady nauczyć się w 2 dni, 3ch lat, dodatkowo narażając sie na stres.

Powodzenia życzę :bye:

aga1012
Posty: 231 (po ~119 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 25
aga1012
  20 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Uczycie się do testów?? BOICIE SIĘ? czy może .. macie głęboko w ... nosie ;p ??


powtarzałam już wcześniej. teraz tylko poprzeglądam lektury.
nie bardzo... w końcu czekają mnie trudniejsze eegzaminy :]

Nie staraj sie zrozumieć wszystkiego,bo wszystko stanie się niezrozumiałe...

shamaramorgan
shamaramorgan
  20 kwietnia 2009
Lucjan
Lucjan: Z prywatnymi mam skojarzenia bufonów, zadarte nosy, wywyższanie sie. Więc sie nie wypowiem.

mnie się kojarzy z kompletnym olewaniem nauki.
Miihihih
Miihihih
  20 kwietnia 2009
Lucjan
Lucjan: Z prywatnymi mam skojarzenia bufonów, zadarte nosy, wywyższanie sie. Więc sie nie wypowiem.

+ osoby, które nie dostały się/nie poradziły sobie w dobrych szkołach państwowych
Miihihih
Miihihih
  20 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: W szkole, do której się wybieram, przyjmują od 70

:wtf:
ambitnie, nie ma co.
ona268
ona268
  20 kwietnia 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ambitnie, nie ma co.

Wbrew pozorom dobra szkoła, tylko wymagania małe. :and:
Zresztą żeby o tym wiedzieć, musiałabyś mieć pojęcie o lubelskich szkołach, a takiego zapewne nie masz.
Poza tym, to jedyna szkoła, która przypadła mi do gustu i do której mam szansę się dostać (z tych, co mi odpowiadają). Pozostałe z tych ciekawszych przyjmują od 120, 130, a tyle nie uda mi się wyciągnąć.
ona268
ona268
  20 kwietnia 2009

@Miihihih:
Zapomniałam dodać :) :
Dodatkowo, skoro moja wychowawczyni poleca tę szkołę, to chyba nie oznacza, że jest zła, prawda ?
Duży nacisk kładą tam na języki obce, największy wybór języków ze szkół w Lublinie, może dlatego nie mają tak dużych wymagań.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.