micorka
micorka
  16 marca 2009 (pierwszy post)
Witam serdecznie i mam do Was gorącą prośbę, jestem studentką pedagogiki i na kolejnych zajęciach będziemy "osądzać" polską szkołę ( system szkolnictwa,nauczyciela), jeśli moglibyście wypisać wszelkie WADY szkoły jakie tylko przyjdą Wam do głowy oraz negatywne postawy nauczycieli, złe zachowania, to będę wdzięczna (mam już jakiś materiał,ale każda kolejna opinia będzie pomocna-Wasze będą pewnie głównie uczniowskie,zatem bardzo przydatne) pozdrawiam i z góry dziękuję :)
bajerka20
bajerka20
  16 marca 2009

jeden główny zarzut: "zrzucanie" odpowiedzialności za wychowanie z rodziców na szkołę....

Dorqa
Dorqa
  16 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: negatywne postawy nauczycieli

wyładowywanie swoich nerwow na uczniach
AgniesiA0320k
AgniesiA0320k
  16 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: negatywne postawy nauczycieli
ciagle powtarzanie,ze to oni tylko maja weekendy i ferie ..a my sie mamy uczyc..a oni odpoczywac:)))
diegorrr
diegorrr
  16 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Witam serdecznie i mam do Was gorącą prośbę, jestem studentką pedagogiki i na kolejnych zajęciach będziemy "osądzać" polską szkołę ( system szkolnictwa,nauczyciela), jeśli moglibyście wypisać wszelkie WADY szkoły jakie tylko przyjdą Wam do głowy oraz negatywne postawy nauczycieli, złe zachowania, to będę wdzięczna (mam już jakiś materiał,ale każda kolejna opinia będzie pomocna-Wasze będą pewnie głównie uczniowskie,zatem bardzo przydatne) pozdrawiam i z góry dziękuję :)