Potrzebuje namiary do strony, gdzie znajde dokładną definicję reklamy, definicja pochodzi z dziennika ustaw o KRRiT
albo niech ktoś da cytat .
Z góry dzięki ;)
Joasia91
16 lutego 2009
Szukałaś w googlach?
Kolorowypluszak
16 lutego 2009
Joasia91:
To raz.
Dwa - używac googli umiem.
Nic mi nie znalazło, więc jak byś mogła - wspomóż mnie swoim trudem :)
smielaq89
17 lutego 2009
Konto usunięte: Dwa - używac googli umiem.
To się naucz ;) Google nie gryzie.
AaStRuMm
17 lutego 2009
Konto usunięte: Kolorowypluszak:
Dwa - używac googli umiem.
To się naucz ;) Google nie gryzie.
Przecież nsapiała że umie ;)
AaStRuMm
17 lutego 2009
Reklama (z łac. reclamo, recla) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np.promowanie marki).
Reklama przybiera różną postać - od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.
Czasami reklama występuje w formie ukrytej - np. firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat - co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty, będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego.
Czasem reklama łączona jest z korzyściami dla osób decydujących o skorzystaniu z przedmiotu reklamy - np. firmy sponsorują wyjazdy szkoleniowe lub pseudoszkoleniowe w atrakcyjne miejsca - co jest na pograniczu reklamy i korupcji.
Ponieważ celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego można się spotkać w reklamie z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy a tym samym jej siła oddziaływania.
Ważną cechą odróżniającą w komunikacji poprzez media reklamę od public relations jest to, że reklama jest formą płatną, tzn. reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę.
Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi. Można jednak wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną. Ponadto istnieją zjawiska łączące ze sobą wymienione typy reklam - reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego (ang. Cause Related Marketing). Tego typu reklam nie należy mylić z reklamami społecznymi.
AaStRuMm
17 lutego 2009
jest jeszcze tego sporo ;P
smielaq89
17 lutego 2009
Konto usunięte: Przecież nsapiała że umie ;)
Zwracam honor, zaspany byłem ;)
AaStRuMm
17 lutego 2009
Konto usunięte: Zwracam honor, zaspany byłem ;)
okej powiedzmy ze wybaczam :D
smielaq89
17 lutego 2009
Konto usunięte: okej powiedzmy ze wybaczam :D
A i obiecuję poprawę ;D
P.S: Ale mnie tu dawno nie było.. widzę, że niewiele się zmieniło ;) Ludzie dają wykorzystują Fotkę jako sciaga.pl ;P
Kolorowypluszak
17 lutego 2009
Konto usunięte:
Konto usunięte: definicja pochodzi z dziennika ustaw o KRRiT
tylko ta mnie interesuje. ;)
Na wikipedie to trafić umiem, oraz na
Konto usunięte: sciaga.pl
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.