To z pewnością jedna z najbardziej pomysłowych sesji sezonu!
Najnowsza kampania wizerunkowa Acne to dzieło Williama Wegmana, artysty, który zasłynął głównie jako twórca lekko surrealistycznych cyklów z jego psami (wyżłami weimarskimi) w rolach modeli.
Jestem wielkim fanem prac William Wegmana, ich piękna, bystrego poczucia humoru oraz inteligencji, ale także tego, co mówią na temat naszej tożsamości i kultury. Zawsze marzyłem o stworzeniu czegoś wspólnie. Efekty przeszły wszelkie moje oczekiwania, argumentował decyzje o podjęciu współpracy z Amerykaninem Jonny Johansson, dyrektor kreatywny Acne.
Na potrzeby projektu urocze psiaki pozują ubrane m.in. we wzorzyste garnitury, kapelusze z szerokimi rondami oraz buty na platformach pochodzące z kolekcji wiosna 2013 oraz Resort 2013.
Fotki:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Co sadzicie o kampanii?Przemawia do was? Kupilibyscie ktoras z rzeczy?
Pozdrawiam, Ag :)