Witam! Czy ktoś się orientuje w stawkach za wystep polskich dj typu Robert M, Dj W, Cez Are Kane, Matush czy Angelo Mike? Piszcie konkretnie:) pozdrawiam
Stawki za występy d strona 1 z 2
Czemu piszesz w tym miejscu zamiast napisać do w.w. "muzyków" (w cydzysłowie, bo to co wychodzi z komputera wątpliwym nazywane być może muzyką..)
Google - to dobra strona..
Wystarczyło by napisać do nich
Do tworzenia muzyki służą instrumenty i ludzki głos.
Jeżeli ktoś zarzyna świniaka przy akompaniamencie młota pneumatycznego, silnika i ćwierkania ptaka to WEDŁUG MNIE to nie jest muzyka, tylko dźwięki (mniej lub bardziej harmoniczne)
Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek
I`m Not Trying To Save HipHop,I`m Trying To Save My Son From OnomatoPeja....the Saga Continues .....http://www.youtube.com/watch?v=sBFx74laoGc
z tym sie w 100 % zgodze ;)
a co do stawek
Wiekszosc Dj-ów ma na my space czy facebooku zakladke Booking
i tam masz kontakt telefoniczny czy mail ;)
Bo ceny sa pewnie zroznicowane ;)
Kuwa uśmiałem się po brzegi HAHAHA
To weź przetwórz analogowego sinusa na cyfrowego bez żadnych strat wtedy będziesz mógł napisać ze komp dorównuje instrumentom tradycyjnym ;] Pomijam już kwestię latencji i szumów.
Nazywanie kompa+ klawe midi studiem to po prostu śmiech na sali. To zabawa w muzykę!
Profesjonalna muzyka wychodzi z efektów i instrumentów wartych dziesiątki tysięcy złotych.
Z kompa możemy sobie co najwyżej wypościć syntetyki i oczywiście sample, ale nawet najlepsze sample stracą podczas obróbki cyfrowej bo na obecną chwile sygnał analogowy nie może być wiernie przetworzony do cyfry koniec basta!
Zresztą co tu pisać...każdy uznany artysta ma profesjonalne studiu albo z takiego korzysta i komp jest przeznaczony tylko do zgrywania i edycji śladów.
...i żeby było jasne pisząc zgrywanie i edycja mam na myśli. Zgranie sygnałów audio w postaci ścieżek dźwiękowych, oraz ich uporządkowanie jeśli zaszłaby taka potrzeba, lub jeśli nie mamy rejestratora, to przepuszczenie sygnałów przez stół i zewnętrzne racki efektowe.
Dokładnie wygląda to tak jakby ktoś był ciekawy:
Perke obstawiamy mikrofonami, klawisze wchodzą w diboxa, gitary są podłączone do pieca a przy piecu mikrofon. Podobnie z innymi instrumentami.
Następnie wszystkie kabelki idą w stół najlepiej analogowy. Tam ustawiamy poziomy, EQ, panorame itd. Potem każdy kanał idzie przez krosownice w różne racki efektowe. Następnie wszystko zgrywa się na rejestrator taśmowy cyfrowy albo analogowy a dopiero potem z taśmy leci się przez porządny interfejs do kompa gdzie finalnie układa się scieżki.