shinu
shinu
  14 sierpnia 2010 (pierwszy post)

Witam.

krotko i na temat, dawno "tego" nie robilem :mrgreen: i pytanie, czy takie kiczowate wierszyki czy lisciki sa jeszcze w modzie? czym teraz najlepiej zaimponowac dziewczynie? czy faktycznie juz minely te czasy kiedy zwykle pare slow starczylo zeby znaleźć droge do serca? coraz czesciej slysze ze dziewczyna rzucila faceta bo ten sprzedal swoje bmw, czy przestal do klubow chodzic czy to czy tamto, w wiekszosci wypadkow bez kompletnie zadnych "normalnych" argumentow" :)

aa i liscik:D
btw, jakies porady jak napisac wierszyk?:)

Alucard
Alucard
  14 sierpnia 2010

Czcionka z dupy stary.
Wiersz kiczowaty.

Konto usunięte
Konto usunięte: czym teraz najlepiej zaimponowac dziewczynie?

Sobą, i swoimi pasjami.
Robienie czegoś na siłę, jest wielkim błędem.
shinu
shinu
  14 sierpnia 2010

cholera juz dwa bledy zauwazylem:P

mm czionka moze nie najwyzszych lotow ale po sprawdzeniu wszystkich 3 razy w gore i w dol odechcialo mi sie szukac tej odpowiedniej.

Alucard
Alucard: Sobą, i swoimi pasjami.

pokaz mi swiat w ktorym zyjesz, w moim wiekszosc ma na to wyje.b.

Alucard
Alucard: Robienie czegoś na siłę, jest wielkim błędem.


nenene, nie mysl sobie ze to jakas desperacka proba wyproszenia wlosci u dziewczyny:) jedynie mala rzecz ktora miala spowodowac usmiech :)
DomesticGoddess
DomesticGoddess
  14 sierpnia 2010
Alucard
Alucard: Sobą, i swoimi pasjami. Robienie czegoś na siłę, jest wielkim błędem.

Otóż to :tak:

Konto usunięte
Konto usunięte: jedynie mala rzecz ktora miala spowodowac usmiech

powiedz jej to prosto do uszka a nie baw się w liściki.
efekt gwarantowany :zakochany:
Aivalar
Aivalar
  14 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: i pytanie, czy takie kiczowate wierszyki czy lisciki sa jeszcze w modzie?

Dla mnie nigdy nie były w modzie.
Nie lubię tego co modne.
Bo zazwyczaj to co modne jest zawsze kiczowate.

Konto usunięte
Konto usunięte: czym teraz najlepiej zaimponowac dziewczynie?

Inteligencją.

Konto usunięte
Konto usunięte: czy faktycznie juz minely te czasy kiedy zwykle pare slow starczylo zeby znaleźć droge do serca?

To zależy jakich słów.
Bo czasami jest to sterta bezsensownych słów .

Konto usunięte
Konto usunięte: coraz czesciej slysze ze dziewczyna rzucila faceta bo ten sprzedal swoje bmw

:lol:
Ja to bym się cieszyła jakby mój facet sprzedał swoje bmw - gdyby takowe kiedykolwiek posiadał ,bo te samochody mi się nie podobają.

Konto usunięte
Konto usunięte: w wiekszosci wypadkow bez kompletnie zadnych "normalnych" argumentow" :)

W większości takich przypadków dziewczyna ma nie więcej niż 16 lat i nie wie jeszcze co to 'miłość'.

Konto usunięte
Konto usunięte: btw, jakies porady jak napisac wierszyk?:)

Ten kwiatek i to serduszko mi nie pasują do całości.
Wierszyk też taki z dupy wzięty.
Są lepsze.
I pisze się 'historii' przez dwa 'i'.
Ja to bym wolała taki liścik dostać napisany na jakimś fajnym pergaminie i pisany ręcznie.
I do tego jakiś kwiatek czy coś.
Yuui
Yuui
  14 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: czym teraz najlepiej zaimponowac dziewczynie?

kasą i masą
Uzi
Posty: 15821 (po ~110 znaków)
Reputacja: -13 | BluzgometrTM: 22
Uzi
  14 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: czy takie kiczowate wierszyki czy lisciki sa jeszcze w modzie?

Już nie..
Chyba, że macie po 10lat.
U mnie to jeszcze działało kiedy miałam 13 ale dzisiejsza młodzież tak szybko dorasta... :and:
Zstąpiłam do piekieł. Piekłem jest hyde.
Kalida
Kalida
  14 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: czym teraz najlepiej zaimponowac dziewczynie?

rozumem

Konto usunięte
Konto usunięte: coraz czesciej slysze ze dziewczyna rzucila faceta bo ten sprzedal swoje bmw

:crylol:

Konto usunięte
Konto usunięte: powiedz jej to prosto do uszka a nie baw się w liściki.

dokladnie
lisciki to dziecinada
wal prosto z mostu
:rock:
Alucard
Alucard
  14 sierpnia 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: pokaz mi swiat w ktorym zyjesz, w moim wiekszosc ma na to wyje.b.

Powiem Ci że jak laska ma na to wyyeb, Ja mam na nią :)
Dobry związek to jak dwoje się akceptuje, a nie robi się coś na stajla.

Konto usunięte
Konto usunięte: nenene, nie mysl sobie ze to jakas desperacka proba wyproszenia wlosci u dziewczyny:) jedynie mala rzecz ktora miala spowodowac usmiech :)

Jeśli dziewczynie przedstawisz się jako poetaboy, a przy związku przestaniesz może mieć domysły że robiłeś to tylko dla podrywu.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.