jaareckiol
jaareckiol
  13 marca 2009 (pierwszy post)

Jestem pasjonatem fotografii. Przeglądając fotki widzę wiele fajnych inspiracji. Szkoda tylko, że "warsztat" nie taki...?

RexMundi
Posty: 68929 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  13 marca 2009

ale o co chodzi :woot:

...Ignorance is bliss...
aono
aono
  14 marca 2009

trudno. co robić?!

MilionDolarBabyx3
MilionDolarBabyx3
  14 marca 2009

trudno, żeby ktoś robił profesjonalne zdjęcia za każdym razem gdy chce sobie wstawić nowe zdjęcia. :woot:

sulis
sulis
  14 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Jestem pasjonatem fotografii. Przeglądając fotki widzę wiele fajnych inspiracji. Szkoda tylko, że "warsztat" nie taki...?


bardzo delikatnie powiedziane/napisane...
jaareckiol
jaareckiol
  14 marca 2009

Myślę , że warto byłoby się trochę zatroszczyć o jakość, a nie tylko o ilość hm!?

TruLuv
TruLuv
  14 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Jestem pasjonatem fotografii. Przeglądając fotki widzę wiele fajnych inspiracji. Szkoda tylko, że "warsztat" nie taki...?

Ty też nie błyszczysz.
kKinguSss93
kKinguSss93
  14 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: jaareckiol: Jestem pasjonatem fotografii. Przeglądając fotki widzę wiele fajnych inspiracji. Szkoda tylko, że "warsztat" nie taki...?Ty też nie błyszczysz.

taa i znowu to samo tylko same beszty :woot: czy na tym forum juz nie mozna normalnie porozmawiac ?
RexMundi
Posty: 68929 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  14 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: czy na tym forum juz nie mozna normalnie porozmawiac ?

może w normalnym temacie :woot:

Konto usunięte
Konto usunięte: taa i znowu to samo tylko same beszty


Konto usunięte
Konto usunięte: estem pasjonatem fotografii. Przeglądając fotki widzę wiele fajnych inspiracji. Szkoda tylko, że "warsztat" nie taki...?


Konto usunięte
Konto usunięte: Ty też nie błyszczysz.