FinestHour
FinestHour
  24 lutego 2009 (pierwszy post)

Hej. Jaki film mi byście polecili z kategorii erotyka, ale nie cigłe sceny łózkowe tylko z jakąś akcją i wątkiem. ??

shinu
shinu
  24 lutego 2009

Basic Instinct jedynie mi przychodzi do glowy.

FourthHorsemen
FourthHorsemen
  24 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: ale nie cigłe sceny łózkowe tylko z jakąś akcją i wątkiem. ??

Seks w Alpach (mega zabawne dialogi)
no i Stancja Wawa (tutaj próbka gry aktorskiej: KLIK )

a tak serio, to jakieś staare filmy erotyczne, coś w deseń nieśmiertelnej Emmanuelle - mają jakąś fabułę i nie są bardzo wyuzdane.
tomekkolarz
Posty: 23667 (po ~134 znaków)
Reputacja: -65 | BluzgometrTM: 102
tomekkolarz
  24 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Hej. Jaki film mi byście polecili z kategorii erotyka, ale nie cigłe sceny łózkowe tylko z jakąś akcją i wątkiem. ??


Najlepsze powstawały w latach '80
:zakochany:
Jakob
Posty: 13700 (po ~83 znaków)
Reputacja: -42 | BluzgometrTM: 22
Jakob
  24 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Hej. Jaki film mi byście polecili z kategorii erotyka, ale nie cigłe sceny łózkowe tylko z jakąś akcją i wątkiem. ??
dział sex chyba
RexMundi
Posty: 68918 (po ~126 znaków)
Reputacja: -46 | BluzgometrTM: 13
RexMundi
  24 lutego 2009

9 i pół tygodnia - Kim Basinger :zakochany:

...Ignorance is bliss...
FourthHorsemen
FourthHorsemen
  24 lutego 2009
Ostatnie tango w Paryżu (scena z masłem na podłodze :ninja:)
Intymność w reżyserii Patrice Chéreau - taki cięższy i w sumie wydumany, ale sceny erotyczne naprawdę niezłe
vassago83
vassago83
  25 lutego 2009

Film Koterskiego "Porno" ale proszę nie sugerować się tytułem filmu;)

WdowaPoLeninie1
WdowaPoLeninie1
  25 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Hej. Jaki film mi byście polecili z kategorii erotyka, ale nie cigłe sceny łózkowe tylko z jakąś akcją i wątkiem. ??

Crash (1996r)
Terrorysta
Terrorysta
  25 lutego 2009

"Gwałt"

BigDaddyCool
BigDaddyCool
  26 lutego 2009
tomekkolarz
tomekkolarz: Najlepsze powstawały w latach '80

Hehe, prawda ;d Pizza Man :)
Jakob
Posty: 13700 (po ~83 znaków)
Reputacja: -42 | BluzgometrTM: 22
Jakob
  26 lutego 2009
tomekkolarz
tomekkolarz: Najlepsze powstawały w latach '80

zbyt kudłato jak dla mnie
Unattainable4U
Unattainable4U
  26 lutego 2009

szczerze mowiac ogladalam tylko jeden bardzo dawno temu. wydawalo mi sie ze tytul brzmi "ostatni cesarz" ale szukajac na google niestety chyba nie jest to film o ktorym myslalam, a bynajmniej z jego opisu tak nie wynika. podobal mi sie choc nienawidze scen erotycznych w filmach opowiadajacych o czyms wyzszym. w sumie to przez te sceny wydaje sie ze film sprowadzany jest jedynie do lozka. nie mniej jednak polecam obejrzec o ile ktos podrzuci wlasciwy tytul...

film opowiadal o ostatnim cesarzu chin i akcja toczyla sie na dworku cesarza. ja pamietam jedynie tyle ze robil on "casting" na najlepsza zone-kochanke i przebuchal chyba wszystkie najladniejsze panny i jedna jego taka sluzaca jakby chciala byc najlepsza kochanka wiec poszla do szkoly dla prostytutek i uczyla sie "sztuki kochania" gdy wrocila to cesarz pukal tylko ja xD skonczylo sie na tym ze tego cesarza zabili w jakiejs walce a ona chyba z dzieckiem zostala :woot:

NoPrzytulMniee
NoPrzytulMniee
  1 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Unattainable4U

Ty chyba mówisz o filmie "Kochanice króla / Other Boleyn Girl" ale nie jestem pewna, bo filmu nie oglądałam tylko o nim słyszałam.
Unattainable4U
Unattainable4U
  1 marca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: Ty chyba mówisz o filmie "Kochanice króla / Other Boleyn Girl" ale nie jestem pewna, bo filmu nie oglądałam tylko o nim słyszałam.

nie. ten ogladalam ale to nie to :nie: tamten film grali japonczycy :tak: a w tym sa same gwiazdy od siedmiu bolesci ;p
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.