kape83
kape83
  14 lutego 2009 (pierwszy post)

UWAGA! debiut... :tak:

1.

2.

3.

4.


Każda uwaga mile widziana.

absinthee
absinthee
  14 lutego 2009

Podobają mi się,tylko;
pierwsze i ostatnie-fajnie by było gdyby 'przepalenia' bardziej kontrastowały z włosami.
Znaczy by włosy jak i reszta były ciemniejsze tak jak np jest to ukazane na drugim.

MateuszNHbw
MateuszNHbw
  14 lutego 2009

a mi sie szczerze nie podoba

pauline321
pauline321
  14 lutego 2009

A mi sie podoba drugie- może dlatego że najbardziej lubię czarno-białe.

voguer
Posty: 398 (po ~314 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
voguer
  14 lutego 2009

ładne, mnie się podoba ostatnie

precipitevolissevolmente.

milenkaaa26
milenkaaa26
  14 lutego 2009

drugie mi się podoba :))

Miihihih
Miihihih
  15 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: UWAGA! debiut...

UWAGA ! nic mi się nie podoba.
DonPaciucho
DonPaciucho
  15 lutego 2009

skoro to debiut,to na zachete powiem ze 2. wyglada najbardziej profesjonalnie i klimatycznie.Ma klimat starej fotografi no i to swietne spojrzenie

kape83
kape83
  15 lutego 2009

Ciesze sie ze ktos tu zajzal w ogole. Juz nie wspominam o napisaniu kilku slowek od siebie - tych pozytywnych i neg. Dzieki :)

dekameron
dekameron
  15 lutego 2009

Zdjęcia jak zdjęcia ale dziewczyna powala :)

fioletowykrokodyl
fioletowykrokodyl
  15 lutego 2009

z tym gościu to idź raczej na digart albo inny portal tego typu.

razotka
Posty: 26795 (po ~93 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 15
razotka
  15 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: 3.

śliczne ;-)
Konto usunięte
Konto usunięte: 1.

rece jakoś "rażą" :woot:
a nie masz konta na odpowiednim portalu, żeby tam Cię oceniali odpowiedni ludzie?

gdzieś w centrum każdego z nas leży cmentarz starych miłości.

margotka
margotka
  15 lutego 2009

1 i 4 spalone... ale zamysł barzdodobry

3 mi się podoba, choć preferuje większe nasilenie kolorystyczne...

0o0KociaK0o0
0o0KociaK0o0
  15 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

Mnie osobiście się bardzo podobają :) Szczególnie pierwsze ;-) W ogóle modeleczka z pierwszej fotki jest ładna ;)
CzekooladowyMuss
CzekooladowyMuss
  15 lutego 2009
Konto usunięte
Konto usunięte:

Tylko 2. ;>
Ładny kontrast.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.