| Fotka.com
FisiaToska
FisiaToska
  20 September 2008 (pierwszy post)
Q1 znacie może jakies horrory po ktorych spac sie nie da? potrzebuje dla mamy bo ona sadzi ze nie ma takiego horroru co ją nie uśpi ( smakosz, droga bez powrotu, klatwa .. uzywala do usypiania siebie)
Q2 albo komedie ? znam ich dosc troche ale nie ma takiej co by mnie rozwalila na kawalki
dzieki z gory
ILoveSzszszpidi
ILoveSzszszpidi
  20 September 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Q1 znacie może jakies horrory po ktorych spac sie nie da? potrzebuje dla mamy bo ona sadzi ze nie ma takiego horroru co ją nie uśpi ( smakosz, droga bez powrotu, klatwa .. uzywala do usypiania siebie)

Egzorcyzmy Emily Rose (jak bedzie za slabe to wpisz ten tytul na youtube i tam bedziesz miala autentyk...)
Egzorcysta... (tylko ten najstarszy)
Dziecko Rosemary
Zejscie (moja mama sie na tym bala)
xXxKroplaRosyxXx
xXxKroplaRosyxXx
  20 September 2008
nie wiem . nie pomogę Ci za bardzo bo sama nie oglądałam filmu po którym bym sie tak bała,że spać bym nie mogła.
ale mogę polecić z tych lepszych :
amityville. rec. nieznajomi.
Konto usunięte
Konto usunięte: Egzorcysta... (tylko ten najstarszy)

no może być.
Dragonnn
Dragonnn
  20 September 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Q2 albo komedie ? znam ich dosc troche ale nie ma takiej co by mnie rozwalila na kawalki dzieki z gory

Kumar and Harold " Escape From Guantanamo Bay "
FourthHorsemen
FourthHorsemen
  20 September 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: znacie może jakies horrory po ktorych spac sie nie da?

Begotten :) oglądany ze słuchawkami na uszach, po ciemku, schizuje strasznie,
Hope
Hope
  20 September 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: smakosz

:w00t: mój ulubiony ;x

Konto usunięte
Konto usunięte: albo komedie ? znam ich dosc troche ale nie ma takiej co by mnie rozwalila na kawalki

Hm.. był taki film.. ale nie pamietam tytułu. o małzenstwie, ktore miało problemy z jedną starszą panią :lol: .
baskas4
baskas4
  20 September 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: rec.

nie polecam

opowieść o dwóch siostrach. Po pierwszej strasznej scenie zrezygnowałam z filmu :d
FockIt
FockIt
  20 September 2008

e tam to sa wszystko slabe filmy. a takie naprawde straszne, np takie po ktorych czlowiek nie jest niczego pewien, niekoniecznie krwawe. moze nawet takie wplywajace na podswiadomosc i psychike znacie? :D

kathariss
kathariss
  20 September 2008

Ja polecem Egzorcyzmy Emily Rose .

zadziora18
zadziora18
  20 September 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Dziecko Rosemary

To już chyba nikogo nie rusza:P Choć nie powiem film godny polecenia.

FisiaToska
FisiaToska
  20 September 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: Zejscie (moja mama sie na tym bala)

spala po nim jak niemowle

Hope
Hope: Hm.. był taki film.. ale nie pamietam tytułu. o małzenstwie, ktore miało problemy z jedną starszą panią

ogladalam niezly ..
FourthHorsemen
FourthHorsemen
  21 September 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: a takie naprawde straszne, np takie po ktorych czlowiek nie jest niczego pewien, niekoniecznie krwawe. moze nawet takie wplywajace na podswiadomosc i psychike znacie? :D

ERASERHAEAD.
FourthHorsemen
FourthHorsemen
  21 September 2008

-.-
Eraserhead*

KatolicNosferatu
KatolicNosferatu
  21 September 2008
Konto usunięte
Konto usunięte: znacie może jakies horrory po ktorych spac sie nie da?

Zapuść jej 13 odcinków hellsinga a jak nie da rady to 3 OVA

Konto usunięte
Konto usunięte: albo komedie ?

Pasja
ILoveSzszszpidi
ILoveSzszszpidi
  21 September 2008
Hope
Hope: Hm.. był taki film.. ale nie pamietam tytułu. o małzenstwie, ktore miało problemy z jedną starszą panią .

Starsza pani musi umrzec...
ale czy to bylo az tak smieszne to nie powiedzialabym...

Konto usunięte
Konto usunięte: spala po nim jak niemowle

bo moze byla spiaca:zonk:
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.