DirtySoommer
Posty: 282 (po ~337 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 16
DirtySoommer
  25 grudnia 2011 (pierwszy post)

Kto jest odpowiedzialny za organizowanie występów DJ-a ,który też komponuje muze dla odegrania seta z własną nutą np: w takich klubach jak Ekwador ,Terminal ,czy Sonar ,bądź Genesis ,bądź ogólnie w klubach .Nie znam się na rzeczy, a na necie nie mogę się niczego dowiedzieć. Czy od załatwiania jest jakiś organizator,który załatwia artystów ,a zaś sponsor decyduje kto ma wystąpić? Czy jeszcze inaczej to wygląda? Ogólnie potrafię odgrywać sety ogólnie znając się na rzeczy BPM efektorach i defektorach,tak samo loop set in active 1,2,4,6,8,12,16,32 Pod koniec lubię mashup-ować ze słuchu pomiedzy przejściem do kolejnego ciekawego kawałka i sam również tworze muze w stylu trance progresive ,hard dance,generalnie robie to dla siebie,ale dlaczego nie miałbym tego materiału odegrać,w jakimś klbubie ,a swojej nuty nie mam wydanej w znagrywam a okładki do swojej nuty moge sobie zrobić co najwyzej na Light Scribe/Label Flash hehehe ze swoim zdjęciem przy grafice sekwencera ,,Piano Roll z klawiszami.Nie wiem jak wy to robicie.Wielu z was jest dj-ami oprucz tego też tworzycie muze na jakichs tam DAW-ach to znacie się na rzeczy dlatego do was napisałem drodzy mili :-)adnym labelu, bo muze robie dla siebie z zamilowania i h......,a pozatym nie znam sie na wytworniach i nie mam pojecia jak ten rynek muzycznego syfu wyglada,co wydaja ,a czego nie wydaja,to tez nawet się nie pytam.w d..... mam. Sam sobie mogę zrobic muze z masteringiem a wytwórnie co tworzą tłocznie,czy mastering ? przy tej okazji życzę wam wszystkim kochani pogodnych oraz zdrowych świąt oraz Szcęśliwego tego 2012. Swoją nute mam tu http://www.Dj-Molbi.muzzo.pl

DirtySoommer
Posty: 282 (po ~337 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 16
DirtySoommer
  26 grudnia 2011

nikt nic nie napisal alelipa

MuyBueno
MuyBueno
  26 grudnia 2011


:rotfl: