Avatar użytkownika gregbondgregbond
Posty: 4139 (po ~196 znaków)
Reputacja: -164 | BluzgometrTM: 1
gregbond
  14 czerwca 2020 (pierwszy post)

Też nie możecie się doczekać? Ciekawe czy serwer Fotkowy wytrzyma :p Zapowiada się dosyć fajnie :)

"Dzisiaj grubas nie wie, czy ciepło czy zimno, a jutro pójdzie do urny głosować, i nie dziw się pan, że pojutrze obudzisz się pan w trzeciej rzeszy"
LEJNAMUR
LEJNAMUR
  14 czerwca 2020

a wirtualna Natalia też będzie ? :p

Avatar użytkownika hitminhitmin
Posty: 75 (po ~121 znaków)
Reputacja: -7 | BluzgometrTM: 0
hitmin
  14 czerwca 2020
Konto usunięte
Konto usunięte: a wirtualna Natalia też będzie

Nie będzie, ale będzie wirtualny Gradek :-)
Avatar użytkownika OwadOwad
Posty: 14767 (po ~46 znaków)
Reputacja: -650 | BluzgometrTM: 1
Owad
  14 czerwca 2020
gregbond
gregbond: Też nie możecie się doczekać?

Z ciekawości nie mogę się doczekać i zobaczyć jak to będzie wyglądało. Powinni też o tym wspomnieć w Blogu Fotki a nie na Facebook.
gregbond
gregbond: Ciekawe czy serwer Fotkowy wytrzyma :p Zapowiada się dosyć fajnie :)

To się zobaczy, ale myślę że serwery dadzą radę i wytrzymają :)
HardStyle d83ddd0a
Avatar użytkownika Nightwolf1985Nightwolf1985
Posty: 992 (po ~82 znaków)
Reputacja: -7 | BluzgometrTM: 50
Nightwolf1985
  14 czerwca 2020
Konto usunięte
Konto usunięte: a wirtualna Natalia też będzie ? :p

chłopie weź do niej zagadaj na priv a nie spamujesz całe forum tymi wpisami.
P.S kiedy ta impreza się odbędzie ?

I\'m walking away\
from all i need\

LEJNAMUR
LEJNAMUR
  14 czerwca 2020
Konto usunięte
Konto usunięte: chłopie weź do niej zagadaj na priv a nie spamujesz całe forum tymi wpisami.

Nie mogę ona ma już chłopaka ja tylko pytałem czy będzie i nie krzycz na mnie bo będę się jąkał.

Konto usunięte
Konto usunięte: P.S kiedy ta impreza się odbędzie ?

Online
jestemwczorajsza
Posty: 7258 (po ~140 znaków)
Reputacja: -251 | BluzgometrTM: 169
jestemwczorajsza
  14 czerwca 2020
Konto usunięte
Konto usunięte: a wirtualna Natalia też będzie ? :p

Ale Cię minusują zazdrośnicy, co za ludzie! :ninja:

Konto usunięte
Konto usunięte: Też nie możecie się doczekać? Ciekawe czy serwer Fotkowy wytrzyma :p Zapowiada się dosyć fajnie :)

Wspomnieć o wydarzeniu na fejsbuczku, nie powiadomić na swoim serwisie. Brzmi trochę jak samobój albo słaba reklama kosztem drugiego serwisu. Takie "ratowanie się" na czyichś plecach.

Nie czekałam, w sumie nie wiedziałam nawet.
Miałem zły dzień. Tydzień. Miesiąc. Rok. Życie. Cholera jasna.
LEJNAMUR
LEJNAMUR
  14 czerwca 2020
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970
jestemwczorajsza
jestemwczorajsza: zazdrośnicy

Nie chciałem tego głośno pisać ale jak widać wyręczyłaś mnie :P

Ja pazerny nie jestem jedynie pytałem o dobre towarzystwo czy będzie :P bo już wybredny mogę być jeśli chodzi o obecnych.... na wirtualnym spotkaniu :ziober2:

I w co ja się ubiorę ? XD
jestemwczorajsza
Posty: 7258 (po ~140 znaków)
Reputacja: -251 | BluzgometrTM: 169
jestemwczorajsza
  14 czerwca 2020
Konto usunięte
Konto usunięte: jestemwczorajsza: zazdrośnicy Nie chciałem tego głośno pisać ale jak widać wyręczyłaś mnie :P Ja pazerny nie jestem jedynie pytałem o dobre towarzystwo czy będzie :P bo już wybredny mogę być jeśli chodzi o obecnych.... na wirtualnym spotkaniu I w co ja się ubiorę ? XD

Do usług na przyszłość.
Widzę męskie grono, a więc to co lubię. :ziober2:
Ubierz jakiś garnitur, elegancja przede wszystkim.
Miałem zły dzień. Tydzień. Miesiąc. Rok. Życie. Cholera jasna.
LEJNAMUR
LEJNAMUR
  14 czerwca 2020
jestemwczorajsza
jestemwczorajsza: Ubierz jakiś garnitur,

no no wiadomo :D
Mam kreację dla ciebie ale nie wiem w jakim kolorze będzie ci najlepiej obstawiał bym czerwony



Takie emocje nas czekają kurczę XD Ciekawe ile wejściówka :D
jestemwczorajsza
Posty: 7258 (po ~140 znaków)
Reputacja: -251 | BluzgometrTM: 169
jestemwczorajsza
  14 czerwca 2020
Konto usunięte
Konto usunięte: jestemwczorajsza: Ubierz jakiś garnitur, no no wiadomo :D Mam kreację dla ciebie ale nie wiem w jakim kolorze będzie ci najlepiej obstawiał bym czerwony Takie emocje nas czekają kurczę XD Ciekawe ile wejściówka :D

Ładnemu we wszystkim ładnie, nie wiedziałeś? :ziober2:
Mi się podoba ta bordowa, gdybym miała z tego wybierać.
Szykuj gruby hajs ;>
Miałem zły dzień. Tydzień. Miesiąc. Rok. Życie. Cholera jasna.
LEJNAMUR
LEJNAMUR
  14 czerwca 2020

No fakt zapomniałem faktycznie XD Czyli jednak czerwona XD Gdzieś mam swoją świnkę na takie okazje sypne miedziakami na wejściu zanim się doliczą to jakoś się na krzywy ryj wbijemy. Ty masz gwiazdę i ładny image to wejdziesz i tak za friko XD

wziac
Posty: 609 (po ~70 znaków)
Reputacja: -138 | BluzgometrTM: 3
wziac
  15 czerwca 2020

Jak nie zapomnę wpadnę na imprezę ;)

LEJNAMUR
LEJNAMUR
  15 czerwca 2020
wziac
wziac: Jak nie zapomnę wpadnę na imprezę ;)

Zaklepiemy VIP stolik :D
jacek1982r
Posty: 195 (po ~149 znaków)
Reputacja: -21 | BluzgometrTM: 4
jacek1982r
  15 czerwca 2020

O co w tym chodzi ? Nie jarze no bez kitu .

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.