Mnie np bezrozumni kierowcy ponieważ jestem kierowca zawodowym więc taki zwiazek🤣🤣🤣
Co was denerwuje i dlaczego
1 - Mnie denerwuje to jak tacy zawodowi kierowcy się wyprzedzają "TIRAMI" na autostradzie.
2 - Mnie denerwuje okres zimowy, który nie pozwala nam na zapylanie :)
Owad ma rację poniekąd ja natomiast odniosę się do. Kierowców osobowek ja jestem wobec mniejszych aut tolerancyjny drażni. Mnie jak osobowa. Widząc że wpasowuje się w konkretne miejsce pcha się na siłę i nie dość że. Trzeba uważać na wszystko wokół to i na bezrozumnego kierowcę który utrudni Ci wszystko bo nie poczeka głupiej minuty a co do minut powszechnie wiadomo że. Kierowcy ciężarówki maja tachograf i pilnują czasu pracy i im szybciej się wpasuja tym szybciej zejda ci z oczu🤣🤣🤣
Bri lepsze głupie pytania i głupie odpowiedzi jak brak rozmowy dziś ludzie mało rozmawiają każdy pochloniety praca lub życiem w necie warto czasem popier..... C głupoty od tak bez powodu
ludzka głupota, hipokryzja, premedytacja i świntojobliwy fanatyzm dowolnej religii
moja ewangelia
WCZORAJ już utracone, DZISIAJ jest w rękach naszych, a JUTRO? nie dajmy się choć JUTREM straszyć
moja wiara https://www.youtube.com/watch?v=TLgacbYRQ_I
mój dekalog https://www.youtube.com/watch?v=ITsL91vlIcM
Jak zaczynamy z wysokiego C i zaczynamy temat poruszania się po jezdniach to denerwują mnie o zmroku rowerzyści i pieszy na jakiś nieoświetlonych wsiach bez żadnych kamizelek świecidełek ect. Jak można na rowerze nie mieć odblasku jakiegokolwiek?
Agresywność wsród kierowców i tchórzostwo w sytuacji zarysowania czy uszkodzenia cudzego auta
Denerwuje mnie ostatnio bardzo popularny madkizm wśród matek dzieci. Dziecko jest w dzisiejszych czasach chorobą nasze babcie po porodzie szły w pole kopać ziemniaki i jakoś nic się nie stało tym dzieciom,a teraz lenistwo patologa ,bo ona urodziła jej się należy. Bądź teoria że samotnym i bezdzietnym parom powinni dołożyć wyższe podatki tylko nie każdy w dzisiejszej dobie nie chce zakładać rodziny .