BananowySernik
BananowySernik
  30 grudnia 2019 (pierwszy post)
Kochani, napiszcie w paru zdaniach czym się zajmujecie na codzień? Czy to praca w terenie, w domu 😋
Avatar użytkownika OwadOwad
Posty: 14921 (po ~47 znaków)
Reputacja: -635 | BluzgometrTM: 1
Owad
  30 grudnia 2019

Mój zawód to Tapicer 11 lat w zawodzie się pracowało. Teraz zajmuję się logistyką i pracuję w Niemczech.

HardStyled83ddd0a
BananowySernik
BananowySernik
  30 grudnia 2019

Ja z zawodu jestem Malarz-Tapeciarz, choć co do budowlanki nie mam drygu, więc poszedłem w kierunku Handlowca 😋

Fabisz
Posty: 1 (po ~245 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
Fabisz
  30 grudnia 2019

A ja Jestem elektrykiem, chociaż moj zawód jest bardzo nietypowy z tego względu że zajmuje sie elektryka na wysokościach, alpinistyka przemysłowa, podłączenie anten na masztach itp, grunt że czuć adrenaline i można zwiedzic Europe. :)

Dragon842
Dragon842
  30 grudnia 2019

Ja pracuje w restauracji

Avatar użytkownika Piracik92Piracik92
Posty: 51 (po ~100 znaków)
Reputacja: -8 | BluzgometrTM: 0
Piracik92
  30 grudnia 2019

A mój zawód to filmoznawca i medioznawca wyuczony. A na co dzień pracuję w administracji biurowej, ale niedługo zmieniam pracę na magazyniera, ponieważ obecnej mam dość. A w wolnym czasie zajmuję się renowacją starych mebli oraz innych ciekawych staroci. Plus piszę też leniwym uczniom i studentom, którzy nie posiadają żadnej wiedzy prace zaliczeniowe.

Hej Panowie, jakie podobają wam się pępki udziewczyn?Dziewczynyjakie macie kształty pępków i czy lubicie jepokazywać naulicy?

Avatar użytkownika Piracik92Piracik92
Posty: 51 (po ~100 znaków)
Reputacja: -8 | BluzgometrTM: 0
Piracik92
  30 grudnia 2019

A tak to pracowałem w różnych zawodach, ponieważ byłem kelnerem, barmanem, organizatorem imprez w klubie nocnym, kolporterem materiałów reklamowych, magazynierem, doradcą klienta itd.

Hej Panowie, jakie podobają wam się pępki udziewczyn?Dziewczynyjakie macie kształty pępków i czy lubicie jepokazywać naulicy?