Jaki jest Twój Zawód? strona 1 z 3
Mój zawód to Tapicer 11 lat w zawodzie się pracowało. Teraz zajmuję się logistyką i pracuję w Niemczech.
Ja z zawodu jestem Malarz-Tapeciarz, choć co do budowlanki nie mam drygu, więc poszedłem w kierunku Handlowca 😋
A ja Jestem elektrykiem, chociaż moj zawód jest bardzo nietypowy z tego względu że zajmuje sie elektryka na wysokościach, alpinistyka przemysłowa, podłączenie anten na masztach itp, grunt że czuć adrenaline i można zwiedzic Europe. :)
A mój zawód to filmoznawca i medioznawca wyuczony. A na co dzień pracuję w administracji biurowej, ale niedługo zmieniam pracę na magazyniera, ponieważ obecnej mam dość. A w wolnym czasie zajmuję się renowacją starych mebli oraz innych ciekawych staroci. Plus piszę też leniwym uczniom i studentom, którzy nie posiadają żadnej wiedzy prace zaliczeniowe.
Hej Panowie, jakie podobają wam się pępki udziewczyn?Dziewczynyjakie macie kształty pępków i czy lubicie jepokazywać naulicy?
A tak to pracowałem w różnych zawodach, ponieważ byłem kelnerem, barmanem, organizatorem imprez w klubie nocnym, kolporterem materiałów reklamowych, magazynierem, doradcą klienta itd.
Hej Panowie, jakie podobają wam się pępki udziewczyn?Dziewczynyjakie macie kształty pępków i czy lubicie jepokazywać naulicy?
Ogólnie bardzo lubię manualne rzeczy. Lubię też pisać i rysować.
Jaki jest mój zawód? Od razu skojarzyło mi się - miłosny ;) a tak na serio, jestem elektronikiem i zajmuję się serwisowaniem płytek elektronicznych w fabryce produkującej wagi laboratoryjne, przemysłowe itp. Kiedyś naprawiałem, sprzedawałem i montowałem CB w TIRach, a także profesjonalny sprzęt do łączości radiowej np w karetkach pogotowia, wozach strazackich itp. Ogólnie wszystko co jest związane z elektroniką bo jest to przede wszyskim moje hobby.