Powiadomienia Podgl─ůdacz Tak ÔÇó Nie G┼éosy Czat Online Kamerki Szukaj Ranking Forum Gry Klub Gwiazd
Poprzednia12345678910Nast─Öpna
Avatar u┼╝ytkownika gregbondgregbond
Posty: 3685 (po ~156 znak├│w)
Reputacja: -164 | BluzgometrTM: 1
gregbond
  9 lutego 2016 (pierwszy post)
W tym temacie dodajemy pojedyncze śmieszne znaleziska, czyli dowcipy, obrazki, gify etc.

Nie wolno zamieszczać linków do innych serwisów.
Dodawanie znaleziska, nie mogą naruszać przyjętych zasad działu Humor.
Avatar u┼╝ytkownika gregbondgregbond
Posty: 3685 (po ~156 znak├│w)
Reputacja: -164 | BluzgometrTM: 1
gregbond
  5 listopada 2017
:D
caramella20
Posty: 118 (po ~79 znak├│w)
Reputacja: -73 | BluzgometrTM: 0
caramella20
  14 listopada 2017

OO;)

KarolBurczykowi
Posty: 1 (po ~5 znak├│w)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 5
KarolBurczykowi
  17 stycznia 2018

siema

Avatar u┼╝ytkownika MruczyslawMruczyslaw
Posty: 990 (po ~73 znak├│w)
Reputacja: 28 | BluzgometrTM: 0
Mruczyslaw
  17 lutego 2018
:)
ZuzaMarek
ZuzaMarek
  26 lutego 2018

Jestem

HardstyIe
HardstyIe
  11 marca 2018

Hehe gościu czucia chyba nie ma.

Avatar u┼╝ytkownika gregbondgregbond
Posty: 3685 (po ~156 znak├│w)
Reputacja: -164 | BluzgometrTM: 1
gregbond
  17 marca 2018
..
Sztosssik
Sztosssik
  1 kwietnia 2018

Przychodzi komisja sprawdzajaca stan pacjentow do psychiatryka.. patrza a po holu wszyscy pacjenci chodza z kierownicami wiec biegna do ordynatora i mowia:
-Panie ordynatorze co sie dzieje ze pacjenci chodza z kierownicami po holu???
Ordynator wyjął kierownice z szuflady i mowi : - JEDZMY TO SPRAWDZIC :D

Pozdrawiam :D

Avatar u┼╝ytkownika gregbondgregbond
Posty: 3685 (po ~156 znak├│w)
Reputacja: -164 | BluzgometrTM: 1
gregbond
  7 kwietnia 2018
..
Avatar u┼╝ytkownika gregbondgregbond
Posty: 3685 (po ~156 znak├│w)
Reputacja: -164 | BluzgometrTM: 1
gregbond
  22 kwietnia 2018
..
Avatar u┼╝ytkownika OwadOwad
Posty: 10996 (po ~46 znak├│w)
Reputacja: -650 | BluzgometrTM: 1
Owad
  12 czerwca 2018

Haha Murarz na wczasach

HardStyle d83ddd0a
Avatar u┼╝ytkownika OwadOwad
Posty: 10996 (po ~46 znak├│w)
Reputacja: -650 | BluzgometrTM: 1
Owad
  7 lipca 2018

Hehe.

HardStyle d83ddd0a
Avatar u┼╝ytkownika gregbondgregbond
Posty: 3685 (po ~156 znak├│w)
Reputacja: -164 | BluzgometrTM: 1
gregbond
  25 lipca 2018
:D
Avatar u┼╝ytkownika OwadOwad
Posty: 10996 (po ~46 znak├│w)
Reputacja: -650 | BluzgometrTM: 1
Owad
  11 pa┼║dziernika 2018

Dobre to :-)

HardStyle d83ddd0a
CK87
CK87
  13 pa┼║dziernika 2018
;)
Poprzednia12345678910Nast─Öpna