| Fotka.com
WejtasMGS
Posty: 2840 (po ~94 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 20
WejtasMGS
  27 November 2010 (pierwszy post)

Witam forumowiczów, zakładam temat bo taki mam karys i już :mrgreen: pozdrawiam ludzi pracujących ;)

1


2.









3.


Myśle ze tyle wam starczy :)

Music Defeats Time

Patrishia
Patrishia
  27 November 2010

Ostatni :ziober2:

NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  27 November 2010

2 i 3 :lol:

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

Batyslav
Batyslav
  28 November 2010

ostatni :)

WejtasMGS
WejtasMGS: pozdrawiam ludzi pracujących ;)

tych na L4 tez ? :ziober2:
ImTheEnd
ImTheEnd
  28 November 2010

1 życiowa :mrgreen:

WejtasMGS
WejtasMGS: Wczoraj o 21:16

o tej porze na forum :szok: ostatki %
WejtasMGS
Posty: 2840 (po ~94 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 20
WejtasMGS
  28 November 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: tych na L4 tez ?

Tych szczególnie ;D

Konto usunięte
Konto usunięte: o tej porze na forum

No tak jakoś wyszło ;D

Konto usunięte
Konto usunięte: ostatki %

Nie alkoholizuje sie już :mrgreen:

Music Defeats Time

Batyslav
Batyslav
  28 November 2010
WejtasMGS
WejtasMGS: Tych szczególnie ;D

no to czuje sie pozdrowiony :piwo:
SladKrwi
SladKrwi
  29 November 2010

ostatnie moze moze. Reszta tak nieee

DangerousRelations
DangerousRelations
  29 November 2010

Ostatnie bylo najlepsze.

WejtasMGS
Posty: 2840 (po ~94 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 20
WejtasMGS
  29 November 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Ostatnie bylo najlepsze.

He fajnie ;)

Konto usunięte
Konto usunięte: ostatnie moze moze. Reszta tak nieee

I tak wiem ze ci sie podobało :ziober2:

Konto usunięte
Konto usunięte: no to czuje sie pozdrowiony

:piwo:

Music Defeats Time

SladKrwi
SladKrwi
  30 November 2010
WejtasMGS
WejtasMGS: I tak wiem ze ci sie podobało

oczywiscie. Kolejny facet co wie lepiej co babie sie podoba. :ninja: mozesz podac sobie reke z moim synkiem
WejtasMGS
Posty: 2840 (po ~94 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 20
WejtasMGS
  30 November 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: mozesz podac sobie reke z moim synkiem

Czyli z kim ? ;]

Konto usunięte
Konto usunięte: oczywiscie. Kolejny facet co wie lepiej co babie sie podoba.

Wiesz trzeba być kreatywnym :ninja:

Music Defeats Time

SladKrwi
SladKrwi
  30 November 2010
WejtasMGS
WejtasMGS: Czyli z kim ? ;]

synek - syn. :ninja: syn to dziecko swojej matki a skoro mowimy o moim synku to ja jestem mamusia a synek to moje dziecko
WejtasMGS
Posty: 2840 (po ~94 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 20
WejtasMGS
  1 December 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: synek - syn. syn to dziecko swojej matki a skoro mowimy o moim synku to ja jestem mamusia a synek to moje dziecko

:ninja:
to z checią mu grabe przybije.

Music Defeats Time

pokahontazz
pokahontazz
  1 December 2010

no dobra... a teraz.. O CO CHODZI W DRUGIM? bo nie czaję:and:

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.