Ja0306
Posty: 239 (po ~5405 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
Ja0306
  22 września 2018 (pierwszy post)

22.09.2018 Dzień Komunikacji Miejskiej Odskakuję tutaj od Dnia Biegowego, co innego będzie jutro i oddzielnie ale to dzisiaj tylko o Dniu Transportu Publicznego Warszawa więc, pojedynczy odrębny temat. No dwa dni odpoczynku po Czwartkowym Treningu zrobi mi dobrze, po tym jak dostałem sygnał ostrzegawczy że jestem na granicy Wytrenowania i Uszkodzenia, Regeneracja zapobiegawcza, Start w Łowiczu ze Zmienionym Priorytetem a to już jutro. No Pompki i Brzuszki po dwa razy na dzień se porobiłem by się nie zanudzić ale dobra, pora ruszać o tym jak dzisiaj. W Warszawie ZTM wprowadził czy też WTP zmiany na liniach od 01.09-03.09 i znowu zmiany wchodzą od 24.09. a poza tym no czas se zobaczyć jak jest, wyszedłem z domu dopiero 10:15 i poszedłem zobaczyć jak jest na Kabatach a tutaj jadąc 179 już elektroniczny wyświetlacz gotowy na Poniedziałek a tak samo w 192 i no tylko skrzyżowanie Wąwozowa/Relaksowa/J.Rosoła nada pozostawia wiele do życzenia, jak to będzie się tu działo od Poniedziałku? Och! No dalej 192 i 503 przez Ursynów Centrum i do, hmm, do Pl.Na Rozdrożu a dalej do Zajezdni ostrobramska na Dzień Transportu Publicznego, jutro na to nie mam czasu bo liczyć będzie się tylko Lubiany Półmaraton. DOcieram po wyczekaniu na 400 aż przyjedzie i dojedzie do Zajezdni Ostrobramska, chyba wjeżdża na teren zajezdni? Poza tym patrzę na przystanki linii Przyśpieszonych na Trasie od Pl.Na Rozdrożu do Płowieckiej i dobija mnie ta ich słaba już przyśpieszoność. 400 normalnie staje Metro Politechnika, Pl.Na Rozdrożu, Saska, Zajezdnia Ostrobramska. Dalej to do myślenia jak powinny zatrzymywać się linie przyśpieszone na Trasie Łazienkowskiej 502 514 523 525 411. METRO POLITECHNIKA PL.NA ROZDROŻU SASKA ZAMIENIECKA CH PROMENADA ZAJEZDNIA OSTROBRAMSKA PŁOWIECKA Od reszty przystanków są 143 151 182 i 520 które powinno zostać zamienione w 144 Obowiązkowo! Poza tym macie 141 158 188. Docieram do Zajezdni na Piknik, no i zachmurzone wszystko ale nie pada albo pada jakiś kapuśniaczek ledwo i temperatura tam 13-17 stopni dzisiaj, różnie ale no ubrałem się na 20 stopniowe ciepło, heh, dobra tam. Na miejscu poza tym że można obejrzeć różne modele już nie kursujących po warszawie regularnie autobusów, w tym tez na samej linii 400, jak Jelcze, Ikarusy, itd. To było stoisko gdzie z energii roweru stacjonarnego po rozpędzeniu mógł powstać sok pomarańczowo-grejpfrutowy świeżo wyciskany, było tez stanowisko lasów państwowych gdzie można było oznaczyć sobie własny kawałek drewna a potem go spiłować koniecznie samodzielnie najlepiej. Dalej tez możliwość skosztowania przetworów z leśnej kuchni, no najlepsze wyjątki jak pokrzywy, syrop sosnowy czy chrzan z żurawiną były ciekawe i skosztowałem bo reszta jakoś powszechnie i za słodka by była, tak przynajmniej pomyślałem. Dalej chciałem brac udział w grze miejskiej ale już kartki na zbieranie punktów się wyczerpał, darowałęm se, zobaczyłem co tutaj jeszcze, a atrakcje były, jak przybyłem trwały pokazy dryftu ciężarówki i samochodu osobowego wspólnie, ale zaszurali asfalt, zapach narobili i dym i jak udane driftowanie, fajne. Na koniec wizyty tutaj zobaczyłem co jeszcze tutaj można było kupić, ech, no nie przygotowałem się na to a szkoda, tablica z trasa autobusu lub książka o komunikacji miejskiej dawnej i obecnej w Warszawie lub Poznaniu byłaby ciekawa, było tez o komunikacji Pomorza Gdańskiego, Zachodniego, Słupska, Grudziądza i coś tam jeszcze, no szkoda nie zadbania o zakup dla siebie, ech, wziąłem tylko bezpłatne gazety Klakson i tyle, trzeba poczytać jak czas będzie. Dalej ruszam do linii 400 i no jazda na Wolę, Zajezdnia Tramwajowa, poczekałem na Jelcza M121M bo zabytkowy a i z tablica historii maszyny podczas użytku. 1999-2018 No byłem senny i dało to o sobie znać a ech tam. Dotarłem do Zajezdni Wola i pora tutaj pozwiedzać, no wystawy makiet transportu szynowego, części maszyn o których opowiadają pracownicy na DTP i przejażdżki zabytkowym taborem na liniach O i D, no to najpierw linia O i Zakład Energetyki Trakcyjnej i Torów, odwiedzałem już raz w nie wiem, chyba 2006 roku? Też na DTP. No teraz były pokazy jak szyby się spawa termitowo oraz jak się je maszynowo rewitalizuje, jak o wszystko trzeba dbać, czasowo, termicznie i ilościowo by się nie rozwaliło. No był dwa pokazy, dalej już nie sprawdzałem tylko jak poprzednio poszedłem za cukierkami a przy okazji jeszcze będąc w Zajezdni Młynarska zrobiłem sobie foto na pamiątkę, a co ciekawe, odnośnie trasy linii O to nie było że od razu wyjazd na Młynarską ale najpierw pokaz po Zajezdni miejsca myjni i garażowania wagonów, dalej tylko ze gdy linia D miała wyjechać 15:55 to wyjechała z 10-15 minut później bo ekipa z linii O blokowała ignorancko tor składem poprzedzającym tuż przed tramwajem 102N z Poznańskimi Barwami który jest w zbiorach muzealnych Warszawy. Nawet na tej imprezie wolałbym obowiązkową punktualność, przynajmniej linia 400 takich kłopotów nie ma jak tramwajowe dwie niezgrane linie, ech!! No taka końcówka, przejazd linią D od Zajezdni do Wiatracznej i to przez AL.Zieleniecka i J.Waszyngtona w kierunku Grochowa a powrót no tak jak linia 26, z tym że dalej zjazd do Zajezdni Żoliborz, na szczęście nie tak jak linia 6 a dopiero od minięcia Okopowej jak kiedyś 13 jeździła przez jakiś czas do Metra Młociny, przez Koło i Nowe Bemowo. Mi tam potrzebne było to tylko do Młynowa, z przesiadkami w 166, 138 czy 185 lub 503 z tej linii nie chciałem się bawić spacerem dodatkowym. Spokojnie wróciłem se 136 do Ursynowskiej najbliższej lokalizacji tak od wyjścia z Zajezdni Ostrobramska ze wszystkim co zebrałem jeździłem. No dalej to tylko spacer, nie straciłem nic jak nie czekałem na jakiś autobus, uff, spokojnie ale chłodno by już tylko 13-14 stopni, no na jutro cieplej się ubiorę poza samym Startem. Pogoda tam w Łowiczu będzie pewnie ta sama co dziś w Warszawie. Dobra, pora wszystko se zostawić i zjeść obiad a i no na S.Kazury zaczęły się budowa żłobka i miasteczka rowerowego i od dwóch dni już trasa skrótowa, wydeptanymi trawnikami nie jest dostępna w ogóle, no to trzeba już zawsze się będzie kręcić między blokami, heh, ale no dobra, budują to co dawno już miało powstać ach szkoda ze tak późno ale przynajmniej zrobią to WRESZCIE! THE END THIS WPIS Komunikacja Miejska i Dalsza Pasażerska jest Potrzebna na co dzień by nie przesycano zakorkowaniem każdej drogi!

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.