Memory92
Memory92
  2 kwietnia 2018 (pierwszy post)

Daj sobie nick obcojęzyczny...

Nie potraf go nawet poprawnie napisać, takie rzeczy tylko na fotce.
" vouge " vogue# ostatnio pisalam o poprawianiu kogos aczkolwiek chodzilo mi o ortografie a nie gdy ktos usilnie probuje pokazac co to nie on a wychodzi

Memory92
Memory92
  2 kwietnia 2018

Kupa

Memory92
Memory92
  2 kwietnia 2018

W sensie rozumiem ze ktos moze nie znac sie na ortografii ale napisac nick z bledem to tak jak napisac sqoje imie z bledem, kalectwo umyslowe do potegi "n-tej" d83dde13

Memory92
Memory92
  2 kwietnia 2018

Swoje*

Muuri
Muuri
  2 kwietnia 2018
Konto usunięte
Konto usunięte: W sensie rozumiem ze ktos moze nie znac sie na ortografii


Nie znam się robie błędy tu i w realu i jest mi z tym dobrze.
GNEBICIEL
GNEBICIEL
  3 kwietnia 2018

Ale o co chodzi ?

ASZABENE
ASZABENE
  3 kwietnia 2018

Tutaj już trochę przegielas ,załóżmy na to dam sobie Nick acb i można powiedzieć że popełniłem błąd ponieważ powinno być abc ,także dobór i kolejność liter w nicku wydaje mi się dowolny . Zawsze po prostu dany Nick mógł być zajęty ,a następny wolny jest taki ,a nie inny .

RedRiding
RedRiding
  3 kwietnia 2018
Konto usunięte
Konto usunięte: Daj sobie nick obcojęzyczny... Nie potraf go nawet poprawnie napisać, takie rzeczy tylko na fotce. " vouge " vogue# ostatnio pisalam o poprawianiu kogos aczkolwiek chodzilo mi o ortografie a nie gdy ktos usilnie probuje pokazac co to nie on a wychodzi


Myślę, że nie wynika to z nieumiejętności napisania swojego loginu, a raczej z tego, że wiele portali, w tym pewnie i fotka, potraktują to jako reklamę i zwyczajnie takiego loginu system nie przepuści
Memory92
Memory92
  3 kwietnia 2018

Nie jest wlasnie zajety bo sprawdzalam...

xxxCZARNY
xxxCZARNY
  3 kwietnia 2018
Konto usunięte
Konto usunięte: Nie znam się robie błędy tu i w realu i jest mi z tym dobrze.


Do kopania rowów nie potrzebujesz dobrej znajomości ortografii ...