| Fotka.com
Mackersdorf
Mackersdorf
  3 December 2017 (pierwszy post)

W skrócie, chodzi o projekt, umożliwiający rewitalizację Id12 - 103 przynajmniej na północnym odcinku ([URL="http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1601415"]z przyszłościową możliwością odbudowy przez Wadowice do Stryszowa lub Zembrzyc, którą też warto poprzeć[/URL]) i omijanie 133 w razie większych przebudów na jej małopolskim odcinku z możliwością jazdy z kier. Chrzanowa i Trzebinii do Krakowa.

Wymagany jest remont linii kolejowych nr 103, 126 i budowa linii kolejowej nr 118 z Balic do Alwernii przez Cholerzyn, Mników, Czułów, Czułówek, Rybną i Brodłą z podpięciem od południowej strony stacji w Alwernii do miejsca, gdzie 118 zakrętem kieruje się na lotnisko z łącznicą od strony Alwernii. Opcjonalnie, w grę wchodziłaby budowa łącznicy w stronę Okleśnej. Stacja w Balicach raczej nie przewiduje budowy północnej głowicy, więc stąd poddaję pomysł jej wpięcia od południa.

Sądzę, że warto pomyśleć o tym, innym powodem jest ogólna rozbudowa kolei w Krakowie celem rozwoju Szybkiej Kolei Miejskiej, a co za tym idzie, pojawienie się pociągów SKM do Zatoru, Chrzanowa i Trzebinii ze skomunikowaniem lotniczym w Balicach byłoby miłą niespodzianką dla mieszkańców tych miejscowości.

Oto proponowany przeze mnie przebieg z łącznicą na Okleśną. Mogłem zostawić Mirów w spokoju i polecieć prosto i przeciąć Brodłą od północy, ale niech będzie. Ma też wersję z przelotowym przystankiem w Balicach.






Przebieg nowego fragmentu Id12 - 118 z zaznaczonymi proponowanymi przystankami - później, ale już wiadomo, że będzie to Cholerzyn, Mników, Czułów, Czułówek, Rybna, Brodła i Mirów.

Mackersdorf
Mackersdorf
  3 December 2017

Wersja z umiejscowieniem przystanków. Zastanawiałem się jeszcze nad Okleśną Las przy ul. Powiśle i umiejscowieniem Mirowa przy ul. Na Kamień, ale chyba da radę.






V ogólne = 120 km/h,
V dla odc. Mirów - koniec ostrego łuku w kier. Rybnej = 100 km/h.
V łuku w Cholerzynie - 100 km/h.
W wersji jednotorowej każdy przystanek z mijanką, kładką i zadaszeniem, w wersji dwutorowej - każdy z kładką dla pieszych nad torami i zadaszeniem. Kasy biletowe - wewnątrz przystanku.

Mackersdorf
Mackersdorf
  3 December 2017

Proszę, wariant z Mirowem na Kamieniu.



A co do Stryszowa (czy Dąbrówki, jeśli chodzi o kierunek Zakopane, mówimy o wariancie, gdzie 103 biegnie dwoma torami równolegle wraz z jednotorową 117
z Wadowic do Kleczy, a potem odbija na Łękawicę i Dąbrówkę z odgałęzieniem do Stryszowa.

lce
lce
  3 December 2017
Konto usunięte
Konto usunięte: Wadowic do Kleczy, a potem odbija na Łękawicę i Dąbrówkę z odgałęzieniem do Stryszowa.

Znam, jestem z Barwałdu moje okolica.
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.