tronic91
tronic91
  20 czerwca 2010 (pierwszy post)

Witam serdecznie! Jestem laikiem w fotografii i mam do was pytanie.

Nikon oferuję szeroką gamę obiektywów.

1) Jaki obiektyw jest najlepszy do portretów? Który wyciągnie najlepszą ostrość.

2) W jaki zestaw powinna zaopatrzyć się osoba chcąca pobawić się w fotografię makro?

3) Jaki obiektyw jest najlepszy do fotografowania panoram, krajobrazów?

4) Jak obiektyw jest najlepszy do fotografowania całej sylwetki (zdjęcia typowo fashion).

POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZI :)

Flo
Flo
  20 czerwca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: 1) Jaki obiektyw jest najlepszy do portretów?

zależy od tego czy masz ff, czy croppa i jaka ogniskowa Cię interesuje
ja używam nikkora 50 1.4

Konto usunięte
Konto usunięte: 2) W jaki zestaw powinna zaopatrzyć się osoba chcąca pobawić się w fotografię makro?

w obiektyw makro? plus jakieś mieszki, pierścienie, czy cokolwiek innego co mu odpowiada?

Konto usunięte
Konto usunięte: 3) Jaki obiektyw jest najlepszy do fotografowania panoram, krajobrazów?

coś z zakresu 10-20?

Konto usunięte
Konto usunięte: 4) Jak obiektyw jest najlepszy do fotografowania całej sylwetki (zdjęcia typowo fashion).

50mm?

sam muisz wiedzieć czego potrzebujesz, poszukaj zdjęć z exifami i obadaj co i jak, nikt ci sprzętu do ręki nie włoży i nie powie "rób tym"
stopofan89
stopofan89
  20 czerwca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Witam serdecznie! Jestem laikiem w fotografii i mam do was pytanie. Nikon oferuję szeroką gamę obiektywów. 1) Jaki obiektyw jest najlepszy do portretów? Który wyciągnie najlepszą ostrość. 2) W jaki zestaw powinna zaopatrzyć się osoba chcąca pobawić się w fotografię makro? 3) Jaki obiektyw jest najlepszy do fotografowania panoram, krajobrazów? 4) Jak obiektyw jest najlepszy do fotografowania całej sylwetki (zdjęcia typowo fashion). POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZI :)