MoznaWalczycAlbo
MoznaWalczycAlbo
  19 czerwca 2010 (pierwszy post)

Chcę kupić aparat, jakiś lepszy niż zwykła cyfrówka ;)
Myślałam o lustrzance, ale od razu zwątpiłam, bo po 1 nie mam takiego doświadczenia a po drugie trzeba później kupować obiektywy itd. więc nie ;)

Tak więc, został kompakt
Myślałam o Fujifilm s1500 :woot: ?

pomoże ktos ;> ?

MoznaWalczycAlbo
MoznaWalczycAlbo
  19 czerwca 2010
joker4444
joker4444: lepiej kupić coś czego nie bedziesz chciala zmieniac za kilka miesiecy moim zdaniem

nie powiedziałam o kilku miesiącach.
To dowiem się czy tamte aparaty są dobre ?

Bo twardo stoisz przy swoim zdaniu i mi to narzucasz :nie:
joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  19 czerwca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: Bo twardo stoisz przy swoim zdaniu i mi to narzucasz

doradzam tak jak najlepiej mowie i tyle
a Ty pytasz ale wiesz juz swoje i tak to po co pytac
zle nie sa ale sa lepsze opcje za ta cene tak jak napisalem
MoznaWalczycAlbo
MoznaWalczycAlbo
  19 czerwca 2010
joker4444
joker4444: zle nie sa ale sa lepsze opcje za ta cene tak jak napisalem

nie są lepsze za tę cene.. te kosztują w graniach 600-700 zł, a ten co ty proponujesz ponad 1300,wiec ;)
SergiuszM
Posty: 187 (po ~132 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
joker4444
Posty: 32031 (po ~88 znaków)
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  19 czerwca 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: nie są lepsze za tę cene.. te kosztują w graniach 600-700 zł, a ten co ty proponujesz ponad 1300,wiec ;)

wiec...?
ja kupilem swego czasu nowy s9600 aparat jak s100fs ceniony byl wtedy tak jak teraz s100fs wypierany przez nowszy model i ceny byly niskie po roku uzywania nowych juz nie dalo sie dostac ja swoj uzywany sprzedalem za tyle co zaplacilem za nowy bo kazdy kto sie interesuje tematem wie ze wart jest ceny swojej i daje duze mozliwosci
Myslisz ze za ile sprzedasz jesli w ogole znajdzie sie kupiec te o ktorych piszesz ?