Czym robicie swoje fotki?Jakimś aparatem zwykłym?czymś bardziej profesjonalnym?czy może porostu jakimś telefonem z kilkoma megapixelami?
lista tematów
Czym robicie swoje fotki? strona 2 z 3
Być może i nie ale mi to w zupełności wystarczy, owszem zgodzę się że przy powiększeniu jakość nie jest z niego najlepsza ale ...
... nie jestem fotografem profesjonalistą, poza tym myślałem o jakimś dobrym aparacie, nie za drogim ale taniego też nie chcę, tak od 500zł do 1500zł - myślę że w tej cenie coś ciekawego się znajdzie ;) dokładnie się na tym nie znam :]
Nie dam zarobić fotce na sobie, nie wykupię gwiazdy - zbędna.
Dodatkowe funkcje forum!
Konto usunięte: Znajdzie, znajdzie. Kupisz dobrą cyfrówkę czy hybrydę, ewentualnie używaną lustrzankę :)
np na allegro ?
widziałem ciekawe aparaty, tylko jestem też ciekaw czy jeśli robi dobre zdjęcia to czy będzie też robił ładne video bo co do mojego telefonu, robi zdjęcia nawet dobre jak dla mnie, ale filmy w nim są jakością 2 w skali 1-10, 2 dlatego że w necie widziałem jeszcze gorsze filmy np na youtube.
Nie dam zarobić fotce na sobie, nie wykupię gwiazdy - zbędna.
Dodatkowe funkcje forum!
Czemu nie, tylko jeżeli będziesz kupował coś używanego to uważaj, bo na Allegro jest naprawdę wielu chachmętów, ale to chyba wiesz :)
piotrek1928: widziałem ciekawe aparaty, tylko jestem też ciekaw czy jeśli robi dobre zdjęcia to czy będzie też robił ładne video
No niekoniecznie tak będzie, raczej trzeba rozpatrywać każdy przypadek indywidualnie i patrzeć na rozdzielczość tych filmów. Może ktoś tutaj poleci Ci coś kręcącego dobre filmy :)
piotrek1928: np na allegro ?
widziałem ciekawe aparaty, tylko jestem też ciekaw czy jeśli robi dobre zdjęcia to czy będzie też robił ładne video bo co do mojego telefonu, robi zdjęcia nawet dobre jak dla mnie, ale filmy w nim są jakością 2 w skali 1-10, 2 dlatego że w necie widziałem jeszcze gorsze filmy np na youtube.