czarnaaaa1983
czarnaaaa1983
  24 lipca 2009 (pierwszy post)

możecie mi doradzić jaki statyw najlepiej nadaje się dla sony alpha 200 ??
miło by było gdyby cena dość rozsądna [ale bez przesady że 30-50zł:P]
podkreślę może, że mam powyżej 180 cm i jesli chodzi o fotografię jestem zupełną amatorką.

slodkidran
slodkidran
  24 lipca 2009
http://www.allegro.pl/item678808222_hit_statyw_do_aparatu_155cm_170cm_futeral_gratis.html

Coś takiego Ci wystarczy poszukaj HAMA za jakieś 50-70 zł wykonanie ciut lepsze
slodkidran
slodkidran
  24 lipca 2009

Statyw 150 cm wystarczy dokręcasz korbką i masz 180 ... W sieciach Eoru , MM itp kupisz bez problemu w pokrowcu za 50 zł :) Bierz z ruchomą głowicą 3D być mogła robić w pionie i w poziomie
Ważne są gumowe tulejkowe stopki oraz poziomica

joker4444
Reputacja: -1 | BluzgometrTM: 446
joker4444
  24 lipca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: możecie mi doradzić jaki statyw najlepiej nadaje się dla sony alpha 200 ??

kazdy w miare solidny zalezy ile chcesz wydac i do czego uzywac w terenie przyda sie zdecydowanie solidniejszy(wiatr itp) i z wbijanymi w ziemie stopkami
czarnaaaa1983
czarnaaaa1983
  24 lipca 2009

myslalam wlasnie o czyms do 200 zl.. na pewno nie bedzie uzywany w extremalnych warunkach;]

GRADEK83
GRADEK83
  24 lipca 2009
Konto usunięte
Konto usunięte: myslalam wlasnie o czyms do 200 zl.. na pewno nie bedzie uzywany w extremalnych warunkach;]

musisz się kochanie zastanowić po co ci ten statyw? bo statyw zazwyczaj przydaje się do robienia zdjęć nocą albo panoram lub autoportretów lecz do tego jeszcze potrzebny jest wężyk spustowy ale nie wiem czy masz przy swoim aparacie pilota jak tak to obejdziesz się bez wężyka :D

jak juz zdecydowałaś się na statyw to musisz zastanowić się jaki on musi być...
ststywy zazwyczaj dzieli sie na powiedzmy trzy kategorie:
1 mały paru centymetrowy około 50cm to raczej do aparatów kompaktowych
2 średni czyli taki do 1,5m
3 i duży ponad 1,5m