Avatar użytkownika DespicableDespicable
Posty: 538 (po ~539 znaków)
Reputacja: -18 | BluzgometrTM: 35
Despicable
  18 sierpnia 2019 (pierwszy post)
Dzień nie dobry bo jest problem, który mam nadzieję ktoś mądry pomoże mi rozwiązać :DOd razu zaznaczam, że jestem kompletnie zielona jeżeli chodzi o jakąkolwiek technikę, komputery,przeglądarki i tak dalej więc proszę o wyrozumiałość :)Dawno nie korzystałam z laptopa, ostatnio na baaardzo starym z windows 7 aż tu nagle nowość i Windows 10 z przeglądarką Windows Edge. Wszystko ok przez pierwsze dni, teraz gdy wchodzę na czat na main biało, wiadomości wolno się ładują wszystko chodzi jak krew z nosa. Czyściłam ciasteczka itp jednak nadal to samo. Zalogowałam się z Chrome i wszystko ok. Jakieś porady?
Dobrze jak nie za dobrze, a jak jest cudownie? To chyba niedobrze, bo coś się może popsuć.
Grrryze
Grrryze
  19 sierpnia 2019
Despicable
Despicable: teraz gdy wchodzę na czat na main biało,

Czy twój czat wygląda mniej więcej tak ?


Jeżeli tak to znaczy, że masz wyłączoną obsługę JavaScript, jeżeli nie to napisz co dokładnie widzisz albo daj print screena. Będzie łatwiej ogarnąć co się dzieje.
Avatar użytkownika DespicableDespicable
Posty: 538 (po ~539 znaków)
Reputacja: -18 | BluzgometrTM: 35
Despicable
  19 sierpnia 2019
Mniej więcej tak to wygląda, aczkolwiek wiadomości pojawiają się w dość wolnym tempie. zaraz postaram się wrzucić screen :)
Dobrze jak nie za dobrze, a jak jest cudownie? To chyba niedobrze, bo coś się może popsuć.
Avatar użytkownika DespicableDespicable
Posty: 538 (po ~539 znaków)
Reputacja: -18 | BluzgometrTM: 35
Despicable
  19 sierpnia 2019


Takk to mniej więcej wygląda. Wszystko ładuje się bardzo powoli, nie ma mowy o normalnym korzystaniu z czatu przy tej przeglądarce
Dobrze jak nie za dobrze, a jak jest cudownie? To chyba niedobrze, bo coś się może popsuć.
Avatar użytkownika Arkadio40Arkadio40
Posty: 1002 (po ~83 znaków)
Reputacja: -6 | BluzgometrTM: 157
Arkadio40
  20 sierpnia 2019