leser
leser
  15 grudnia 2013 (pierwszy post)

dlaczego go nie ma?
czyj to pomysl?
niedlugo bedzie tylko glowny i sex?

Cukierkowa
Cukierkowa
  15 grudnia 2013
leser
leser: dlaczego go nie ma?

bo wysyłałeś tam penisy :C
leser
leser: czyj to pomysl?

zgadnij :*
leser
leser: niedlugo bedzie tylko glowny i sex?

tag :zakochany:
leser
leser
  15 grudnia 2013
Cukierkowa
Cukierkowa: bo wysyłałeś tam penisy :C


nie klam! :D

Cukierkowa
Cukierkowa: zgadnij :*


Shaitan?xD

Cukierkowa
Cukierkowa: tag


posralo?:(
Cukierkowa
Cukierkowa
  15 grudnia 2013
leser
leser: nie klam! :D

banuwa ode mnie jest dowodem ! :D
leser
leser: Shaitan?xD

no co TY :D chyba wiesz jak to tu działa ^^ :D
leser
leser: posralo?:(

tag :D a poźniej zostanie sam sex i zrobimy tu burdel xD
leser
leser
  15 grudnia 2013
Cukierkowa
Cukierkowa: banuwa ode mnie jest dowodem ! :D


niesluszne dajesz to tak jest... :D

Cukierkowa
Cukierkowa: no co TY :D chyba wiesz jak to tu działa ^^ :D

[*]
Cukierkowa
Cukierkowa: tag :D a poźniej zostanie sam sex i zrobimy tu burdel xD


juz jest... jeden wielki :D
Cukierkowa
Cukierkowa
  15 grudnia 2013
leser
leser: niesluszne dajesz to tak jest... :D

laser :D niesłusznie to TY mnie oskarżasz o niesłuszną banuwę :D
leser
leser: [*]

R.I.P. Flirt 18 xDDDD
leser
leser: juz jest... jeden wielki :D

jeszcze nie jest źle :D bywało lepiej alee.... :D
leser
leser
  15 grudnia 2013
Cukierkowa
Cukierkowa: laser :D niesłusznie to TY mnie oskarżasz o niesłuszną banuwę :D


ty sama wiesz, ze nieslusznie XDDD

Cukierkowa
Cukierkowa: R.I.P. Flirt 18


smutne to :(
Cukierkowa
Cukierkowa: jeszcze nie jest źle :D bywało lepiej alee.... :D


ale juz nie bedzie? :D chcialbym sie dowiedziec kto wymysla taka strategie... :D i czym sie kieruje :D
Cukierkowa
Cukierkowa
  15 grudnia 2013
leser
leser: ty sama wiesz, ze nieslusznie XDDD

`nie dyskutuj xD penisy na mainie to zło xD
leser
leser: ale juz nie bedzie? :D chcialbym sie dowiedziec kto wymysla taka strategie... :D i czym sie kieruje :D

wiesz gdzie pytać xD
leser
leser
  15 grudnia 2013
Cukierkowa
Cukierkowa: nie dyskutuj xD penisy na mainie to zło xD


ale prywatnie je lubisz?:DD

Cukierkowa
Cukierkowa: wiesz gdzie pytać xD


zapytalem tutaj... mysle, ze nie tylko ja chce to wiedziec ;d
Cukierkowa
Cukierkowa
  15 grudnia 2013
leser
leser: ale prywatnie je lubisz?:DD

głupie pytanie xDDD
leser
leser: zapytalem tutaj... mysle, ze nie tylko ja chce to wiedziec ;d

zobaczysz odpowiedź jak świnia niebo :D :*
demolka997dzwon
demolka997dzwon
  15 grudnia 2013
Ostatnio edytowany: 1 stycznia 1970

nie długo to wszysttko wykasują a siebie to już nie ruszą jakieś durne pokoje dadzą a te co były najlepsze to usuwają żelki Pl z was w bardzo kiepskim stylu koniec roku wam się kończy nawet ze zdaniem zwykłych ludzi się nie potraficie się liczyć kasujecie bo wam się to ttak podoba inne zdanie macie w d
cukierkowa nie bądź pyskatą bo tylko w słowach umiesz przebierać gorzeej z czynami ogarnij się szczupaczku

demolka997dzwon
demolka997dzwon
  15 grudnia 2013

Najlepiej to z bojkotować chat i na niego nie wchodzić będą pustki to usuną chat

Avatar użytkownika esquiloesquilo
Posty: 22080 (po ~141 znaków)
Reputacja: -449 | BluzgometrTM: 403
esquilo
  16 grudnia 2013
leser
leser: dlaczego go nie ma?

Dlaczego nie ma "regio"?
Więc właśnie...
leser
leser: niedlugo bedzie tylko glowny i sex?

I "wolni". xD

___________
Konto usunięte
Konto usunięte: jakieś durne pokoje dadzą

Taka to już możliwość tworzenia pokoi prywatnych. ;-)
Reszta to umowny podział i indywidualne podejście.
Konto usunięte
Konto usunięte: zwykłych ludzi się nie potraficie się liczyć kasujecie bo wam się to ttak podoba inne zdanie macie w d

Liczą się liczą, ale od zawsze tak było, że większość ma siłę przebicia plus coś kosztem czegoś.
Konto usunięte
Konto usunięte: Najlepiej to z bojkotować chat i na niego nie wchodzić będą pustki to usuną chat

Więc po co w ogóle cały ten bulwers?
Nie pasuje Ci - nie wchodzisz.
Tylko potem nie płacz, że go nie ma.
leser
leser
  16 grudnia 2013
esquilo
esquilo: Dlaczego nie ma "regio"? Więc właśnie...


to tez był idiotyzm ;>
Avatar użytkownika esquiloesquilo
Posty: 22080 (po ~141 znaków)
Reputacja: -449 | BluzgometrTM: 403
esquilo
  16 grudnia 2013
leser
leser: to tez był idiotyzm ;>

A no. Można było pozostawić te najbardziej aktywne czaty i dodać tą opcję nowego pokoju i po problemie.
A jak już tak bardzo wadziła belka z widocznymi pustymi pokojami na dzień dobry, można było to zamienić na zakładkę "województwa", gdzie rozwijałaby się ich lista. Wilk byłby syty i owca cała.

Mały myk:
- vol. 1: był płacz, że na głównym mało ludzi siedzi, teraz odwrotnie
- vol. 2: porównywalnie (do 18-tki) pokój 25+ miał mniej userów, a jest.

Tak sobie gdybam: może rzeczywiście w przyszłym roku oficjalnie zostanie tylko pokój główny. "Taki tam powrót"? :ninja:
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.