Ela
Posty: 3157 (po ~207 znaków)
Reputacja: 961 | BluzgometrTM: 2
Ela
  21 listopada 2013 (pierwszy post)
Plotki i Ploteczki

Zapraszam do dyskusji na tematy niezwiązane z Modą i urodą :)

d83ddc90 26142600 d83cdf34 26f5d83cdf78


Treść dowolna, najważniejsze, żeby była zgodna z zasadami.
Poprzedni temat plotkarski znajdziecie tutaj
Ja tu tylko delikatnie muskam klawiaturę, aby cichym szeptem coś napisać...
Prinz
Posty: 9528 (po ~128 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 73
Prinz
  27 lutego 2014
Konto usunięte
Konto usunięte: ja pracuje prawie za darmo(staż), wychowuje i ogólnie czekam już na wiosnę + prawdopodobnie Lewcio będzie miał rodzeństwo w ilości sztuk dwie, przynajmniej na razie


podziwiam za poczucie macierzynstwa, ja sobie dluuuugi jeszcze czas nie wyobrazam sobie miec dzieci:)

Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another.

Paulinessa
Paulinessa
  27 lutego 2014

Gratuluję Maryjko :)

Ja studiuję i imprezuję, dalej niedojrzała emocjonalnie do niczego ;)

mmaryja
mmaryja
  27 lutego 2014
Konto usunięte
Konto usunięte: Dzieci zbyt szybko dorastaja :(

oj tak, zdecydowanie! Twój to już kawaler, niedługo do wzięcia:)
gratulacje dla siostry!

Konto usunięte
Konto usunięte: Bedziesz miala blizniaki

na razie, oficjalnie tak. to dopiero 7 tydzień więc jeszcze wszystko się może zdarzyć. dlatego też dość wcześnie się podzieliliśmy tą wiadomością z rodziną żeby się nacieszyć tą informacją
Prinz
Prinz: podziwiam za poczucie macierzynstwa, ja sobie dluuuugi jeszcze czas nie wyobrazam sobie miec dzieci:)

wiesz, szczerze mówiąc to najczęściej dzieci decydują kiedy się pojawią, a nie rodzice;)
rozmawialiśmy, że jak kolejne dziecko to jakoś teraz, niedługo. póki Lew jest jeszcze będzie kompanem do wspólnych zabaw.
i szybko poszło, jestem chyba megapłodna:and: no i że dwójka od razu to tym bardziej nie było w planach

Konto usunięte
Konto usunięte: Ja studiuję i imprezuję, dalej niedojrzała emocjonalnie do niczego ;)

dziękuję!