maturzysta2010
maturzysta2010
  29 listopada 2010 (pierwszy post)

Siemka forumowicze
Mam do Was małe pytanko, a mianowicie....
chce szybko przybrać na masie i wzroście podczas intensywnego przebywania na siłowni,
jestem zaopatrzony w specyfik omnadren 250 i chce sie dowiedzieć co jaki czas powinienem go sobie podawać.....mówiono mi że co 2 dzień i tak z początku brałem ale chce sie Was poradzić?

czarecki23
Posty: 14 (po ~492 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
czarecki23
  29 listopada 2010

Długi staż masz na siłce czy po prostu odrazu z grubej rury walisz? Jak dla mnie to bezsens bez długiego stażu brać takie specyfiki bo dużo można zrobić na dobrej diecie i suplach. Nie znam się zbytnio na tych specyfikach ale przeglądałem forum kulturystyczne to jest dział z tym jak brać ile itp. Wejdź na www.kfd.pl są tam kumaci goście ale zapewne najpierw będą pytali cie o diete, staż itp.

maturzysta2010
maturzysta2010
  29 listopada 2010

chodzę na siłkę od 3 lat z przerwami a co do diety to różnie u mnie bywa

citek83
Posty: 790 (po ~133 znaków)
Reputacja: -8 | BluzgometrTM: 8
citek83
  30 listopada 2010

ja chodzę 7 i dla mnie tez bezsensu najwyżej zawodowcy mogą się za to brać inaczej nie ma to żadnego sensu można więcej sobie zaszkodzić i to na długie lata nawet gdy bierze się osłonki to i tak tylko minimalizuje skutki uboczne.zwlaszcza jak chodzisz tylko wtedy gdy ci się zachce

Malin88
Malin88
  30 listopada 2010

Zreszta sama omka Ci nic nie da

WiadomoOd1410
WiadomoOd1410
  30 listopada 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: omnadren 250

tanie mieso psy jedza

Konto usunięte
Konto usunięte: Zreszta sama omka Ci nic nie da

da 4 kilo wody, 4 kilo sadła i moze 1 kilo miesa:D

Konto usunięte