PoznanVip
PoznanVip
  8 grudnia 2013 (pierwszy post)
Jakie Auto do 100 000 zł?
ToTylkoYo
Posty: 803 (po ~251 znaków)
Reputacja: 40 | BluzgometrTM: 2
ToTylkoYo
  14 grudnia 2013

:/ a do czego to auto?? Do wożenie buraków, do wyrywania laseczek spod remizy, rodzinne czy sportowe??

Born in the RPL.

adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  22 grudnia 2013

picer na kase ktorej nie ma

MarvinGaye
Posty: 2 (po ~91 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 0
MarvinGaye
  25 grudnia 2013

Klasycznie ale bez dużego ryzyka Mercedes E-klasa model W212. Za tą sumkę kupisz rocznik 2009 lub 2010 a wybór silników będziesz miał szeroki.

DagixFire
DagixFire
  25 grudnia 2013

dla wiesniaka za 100 tysi idealne rozwiazanie:

MuyBueno
vinroc
vinroc
  27 grudnia 2013
MarvinGaye
MarvinGaye: Klasycznie ale bez dużego ryzyka Mercedes E-klasa model W212

bym sie kłócił czy 212 jest bez duzego ryzyka skoro auta juz zaczynają rdzewiec a silniki padają na potege ; )
potwierdzone znajomymi z serwisu merca ; )
WujekBeton
WujekBeton
  28 grudnia 2013

Raczej takie:
http://allegro.pl/mitsubishi-lancer-evo-8-2003-2-0-410-km-i3809945350.html
Ewentualnie takie coś:
http://allegro.pl/mercedes-g-500-i3824199505.html

Na szczęście nie mam takich problemów jak ten w temacie :lol:.

ToTylkoYo
Posty: 803 (po ~251 znaków)
Reputacja: 40 | BluzgometrTM: 2
ToTylkoYo
  28 grudnia 2013
MarvinGaye
MarvinGaye: Klasycznie ale bez dużego ryzyka Mercedes E-klasa model W212.


ta 100k na zakup i następne 200k na remonty :D mój były szef kupił to dziadostwo, i nie szło tego pojazdu sprzedać nawet po zaniżonej cenie ;) Więc sorry. Silniki w tych modelach siadają jak pszczoły na kwiaty :D

Born in the RPL.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.