Witam
Otóż jak w temacie mam polo II 98 r. z silnikiem 1.6 benz. Za oszczędny to on i tak moim zdaniem nie jest, a gaz boję się instalować ze względu na jego szybkie zużycie jak i niewiadomą cenę gazu w najbliższej przyszłości.
Natomiast chciałem zaszaleć i kolega niedługo będzie miał na zbyciu silnik 2.3 5 cylindrów jakoś 190 KM ale nie V tylko rzędowo ustawione.
Da się to bez dużych przeróbek wsadzić do tego polo? Już mi mówiono, że będą takowe potrzebne, ale jeszcze nie wiem jakie i jaki by był przybliżony ich koszt. Co mi powie na ten temat ktoś kto może robił coś podobnego, lub się na tym zna???
Z góry dzieki
Pozdro
Swap silnika z Audi 80 do Polo II 98 r. Pragnę porady.
na bank łapy półosie i masa innych kombinacji z cięciem pewnie pasa czy grodzi Kupa kasy i pewnie można tylko po co
moze sie zmiesci pod warunkiem ze bedziesz go wozil na przyczepce. Moim zdaniem to najtansza opcja. Gaz ile by nie kosztowal nie bedzie drozszy od benzyny ale jak jezdzisz raz w tygodniu to pewnie ze Ci sie nie oplaca. Lepszy rower.
za wymiana silnika jeżeli już go tam umieścisz :) idzie wymiana wszystkich podzespołów ogólnie całego samochodu :) a za te pieniądze co w niego wsadzisz kupisz sobie 5 takich samochodów :D
jak juz cos po taniosci swapować to albo 1.8t albo vr6 a nie jakaś wydumka z audi. 2.3 to ma akurat cos kolo 140 jak pamietam, jesli to ma wiecej koni to 2.2 turbo xd
Chcesz zrobic swap bo silnik ktory posiadasz w polo 1.6 75km nie jest oszczędny dlatego chcesz włozyc mu 2.3 190km v5? :D
To już lepiej od 1.8T a3 poszukać nie zżyłowany motor i powinien wejsc na cacy
3 modyfikacje i masz 200 kM bolidzik. Do tego skrzynia 6ótka i OGIEŃ Z RURY !
All i see is jealoussyy... Hey fuck IT.
+ Przespaw komory silnika = lekka karoseria i możliwość popracowania nad zawieszeniem co by przedniej osi razem z dyferncjalem nie wyrwało xD spore koszta zależnie na jaki silnik trafisz szymontir
All i see is jealoussyy... Hey fuck IT.
Nie... po prostu jak już spadać to z wysokiego konia. Np. mechanicznego :D
Brzmi bardzo interesująco ]:-> To jeszcze pogadam z kuzynem co ma warsztat samochodowy i zobaczę co da się zrobić. Dzięki za kilka propozycji ;)
bez poszerzenia blotników i dofabrykowania nowych uchwytów sie nie obedzie nie zapomnijta o elektrodzie cynkowej i sprayu zabezpieczeniowym na łaczeniach komory ! (najlepszy na qvartzu i cynku) a i proponowałbym lekko turbo zmodyfikować na przewodzie przy intercoolerze tzw wastegate ale to w zaleznosci od budzetu i mozliwosci warsztato pozdro
All i see is jealoussyy... Hey fuck IT.
jak blachy cienkie po po lakierze np boom boom o słup lekkie było to migomat ale rolka drutu cynkowego do migomatu nie wspominajac o nabitej butli bedzie kosztowac coś koło 1500 zł także troche drogo :/
All i see is jealoussyy... Hey fuck IT.
Audi ma silnik wzdłuż więc trzeba dopasować inną skrzynie,kolejny problem to mała komora silnika,a tamten silnik jest sporo dłuższy i zarazem cięższy,więc trzeba wzmocnić zawieszenie razem z hamulcami.A biorąc pod uwagę cenę auta,to przeróbki będą kosztować 3 takie polówki.Najtaniej chyba będzie kupić jakiegoś anglika z grupy VW i przełożyć cały napęd z elektryką.
Zgodzę ale zależy też od której serii by slinik był, po za tym to taka operacja jest wykonalna. Z silnikiem 1.8T . Czasem można trafić na silnik razem z wszystkimi akcesoriami zawieszenie hamulce itp. VW audi to i tak ta sama grupa vag. Równie dobrze mógłby być volksvagenowski 1.8T
All i see is jealoussyy... Hey fuck IT.