Witam. Zeby nie bylo za pieknie, cos zawsze musi sie zjebaszczyc, po zmontowaniu przegubu autko strasznie znosi do lewej strony, szarpac z kierownica sie trzeba, dodatkowo nie moge skrecic kierownica maksymalnie w lewo, albo inaczej, moge, ale na ostatnich 10stopniach czuc mocny "gumowy" opor. Cytujac klasyka : Co do diaska?
lista tematów
opor na kierownicy strona 1 z 2
napisz na prawdziwym forum. np hondy itp
tutaj 90% jezdzi autami rodziców a pozostale 10 % oddaje do mechanika nawet do wymiany oleju....
wiec raczej czegos sensownego sie nie dowiessz....
nie zebym cos mowil, ale tez wole zaplacic 30 zeta za plukanke i wymiane niz samemu sie babrac pod miska:P
nie ma nic przyjemniejszego niz brudzenie sie przy swoim aucie nawet przy wymianie oleju :) pod wrunkiem ze sie ma odpowiedni garaz oraz narzedzia :)
Konto usunięte: Witam. Zeby nie bylo za pieknie, cos zawsze musi sie zjebaszczyc, po zmontowaniu przegubu autko strasznie znosi do lewej strony, szarpac z kierownica sie trzeba, dodatkowo nie moge skrecic kierownica maksymalnie w lewo, albo inaczej, moge, ale na ostatnich 10stopniach czuc mocny "gumowy" opor. Cytujac klasyka : Co do diaska?
a zapinka dobrze w pieta od przegubu ,dawałeś smar ?
Uotr: MAMTOGDZIES123: napisz na prawdziwym forum. np hondy itptutaj 90% jezdzi autami rodziców a pozostale 10 % oddaje do mechanika nawet do wymiany oleju....wiec raczej czegos sensownego sie nie dowiessz.... A kolega pomógł, odpowiedział na pytanie, skoro takiś mechanikowaty ?
Ty tez nie wnosisz nic do tematu wiec na **** sie wypowiadasz.
jakie prawo ? dla mnie mozesz byc nawet wlascicielem tego portalu... i wiesz gdzie ja mam Twoje zdanie :)