czesc, mam do wydania 20000zl i chciałbym kupić samochód
ciekawia mnie różne opcje , które sa najlepsze?
co kupić strona 4 z 6
masz rację :) japońska motoryzacja z lat 90 :) też uwielbiam samochody z tamtych lat . Wtedy blacha nie rdzewiala silniki były żyłowane i się nie psuły :d kto nie inny jak japończycy z jednostki 1.3 wyciągnęli 231 koni ? :)
A sprawdź różnicę w latach produkcji e46 i w123 albo w124, bo porównanie, za przeproszeniem z dupy wzięte.
To teraz podałeś w końcu czego chcesz od auta, dobrze, bo dyskusja schodzi na inny tor troszkę.
Audi A4 B6 1.9TDI 130 , to ciekawy wybór, ale wprost od Niemca nie byłby tańszy. Samemu go sprowadzając , jakie są koszta przy dokumentacji do rejestracji.
ja sobie kiedys sprowadzalem pugeota 406 coupe z francji... ale kurde zapomnialem ile placilem za wszystko ;p
sprawdz w google :) na pewno znajdziesz info
cena podobna... wiec lata produkcji mnie nie obchodzą...
CRX ? to nazywacie autem ? przeciez to konserwa a nie auto.....
231 koni z 1,3 ?? co z tego ?? skoro zeby takie japonskie auta jechaly dynamicznie po miescie musza byc krecone grubo ponad 3 tys obr to ja dziekuje za taką technikę....
a suprami to kazdy moze sie interesowac ale nie kazdego na to stac....
a ja nie naleze do osob ktore zyja marzeniami i grajac w NFS
tak piszesz ze ta mazde żeby jeździć po mieście trzeba kręcić powyżej 3 :) zgodzę się ale ty posiadasz Seata Leona Cupre R 225 hp (obecnie posiadam ) twoje słowa :) i co tego nie trzeba tak kręcić :) ?
chodziło mi o Civici i te CRXy glownie.... nie wiem jak Mazda ale jak ktos tu wspomnial ze z silniki 1,3 231hp w RX8 ze to wielki szczyt techniki
sprawdz NM w jakich obrotach i bedzie jasne
japoniec zeby po miescie jezdzil dynamicznie ( nie mowie o ostrej jezdzie) musi miec przynajmniej 2,5-3,5 tys obrotow...
gdzie wtedy silnik glosno chodzi
gdzie ja swoim leonem zmieniam biegi przy 2 tys obrotow.
po prostu praca silnikow japonskich mi w ogóle nie podchodzi... jako auta do jazdy codziennej oraz czasami szalenstwa.....
niemiec juz z dolnych obrotow rwie... a japoniec przy czerwonym polu..
dla porownania na koniec dodam ze kiedys mialem Audi A3 1.8 T 150 hp
a kolega z pokoju mial Civica 1,5 albo 1,6 125 hp
robiłem go jak chcialem na kazdym biegu....
pewnie powiecie ze 25 koni wiecej mialem....ale sprawdzcie wage Audi A3 i takiego civica Hatchback
roznica w masie okolo 300kg...wiec civic powinien mi dawac rade skoro to taki cud techniki.
Przestan pierdzielic glupoty jesli do porownania masz tylko zajechanego civika swojego kumpla. Albo po prostu nauczyc sie redukowac biegi a nie przy 50 na 5tce cisnac. Moja hanka przy 2tys obrotow bardzo dobrze sie zbiera, Druga rzecz, ze jak uwazasz ze jest za glosny silnik to wystarczy zalozyc oslone, plaszcz na maske i cywilny tlumik zalozyc.
kolejna bajka miedzy ksiazki. Tylko raz wszedlem na czerwone pole przy 220 na autostradzie, tak raz na miesiac moze 4tys przekrocze w cywilnej jezdzie.
i to niezbity dowod ze w przeciwienstwie do japońskich popierdółek audi i bmw to szczyt techniki i marzeń każdego "gościa" a nie kogoś kto kontakt z autem miał jedynie w NFS
nie bede pytał ile razy miałeś okazje jechać wysokoobrotowym japończykiem na zapiętym vtecu i jak to sie ma do prykania dieslem który to może i zbiera sie od dołu ;")
Ja tam wole przegonić honde na +4500 co daje imho nieporównywalnie wieksza frajde... i ten dzwiek :)