sepe1995
Posty: 17 (po ~73 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 9
sepe1995
  14 marca 2013 (pierwszy post)

Witam chciałbym się was poradzić jaki kupić pierwszy samochód do 2500zł. Myślałem nad Hondom Civic gen V. , fordem mondeo mk1 , fordem escortem , i renaultem megan. Proszę o jakies propozycje itp. etc. z góry dziękuje i pozdrawiam :)

adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  19 marca 2013

[quote=Uotr] sepe1995: 7/100gazu seicento 900 paliło mi 8-10 litrów gazu, nie uwierzę w to.

jak będziesz miał dobrze wyregulowana instalacje ,czysty filtr powietrza lub nowy ,parafiny brak ,nowe filtry od gazu to 7 Ci zje spokojnie .

u mnie ostatnio był znajomy seicentem przy piwku zrobiliśmy wszystko i jest zadowolony , mówił ze pali mniej

WujekBeton
WujekBeton
  19 marca 2013
adiluki
adiluki: jak będziesz miał dobrze wyregulowana instalacje ,czysty filtr powietrza lub nowy ,parafiny brak ,nowe filtry od gazu


Ale raczej w samochodzie za dwa i pół tysiąca to wszystko będzie tylko, że do zrobienia.
MajsterXkrupniok
Posty: 134 (po ~88 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 50
MajsterXkrupniok
  19 marca 2013

WujekBeton- tylko powiedz mi dlaczego brac taka chuynie jak mozna wziasc cos innego :)

WujekBeton
WujekBeton
  19 marca 2013

Bo te coś innego wcale nie musi być lepsze, a łatwiej jest trafić Tico od dziadka w niezłym stanie niż e36 :lol:. Poza tym jakbyś nie zauważył ogranicza nas budżet do 2,5 tysia, a to wcale nie tak dużo.

sepe1995
Posty: 17 (po ~73 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 9
sepe1995
  19 marca 2013

w maxie można dojść do 3 tys

WujekBeton
WujekBeton
  19 marca 2013

500 złociszy w tą czy w tamtą nie robi aż takiej różnicy. Zostaw sobie parę złotych na pakiet startowy.

adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  19 marca 2013
sepe1995
sepe1995: w maxie można dojść do 3 tys

no to dozbieraj na 3700zł i sprzedam ci seicento .od pierwszego właściciela 1999r ,900cm ,ma pykniete 216tys przez nauczycielkę , jeździła nim do szkoły i na delegacje ,chodzi bez zarzutu .kolorek łososiowy ,troche babski ale wiadomo -jak chcesz wiedzieć więcej to pytaj
adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  19 marca 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: Bo te coś innego wcale nie musi być lepsze, a łatwiej jest trafić Tico od dziadka w niezłym stanie niż e36 . Poza tym jakbyś nie zauważył ogranicza nas budżet do 2,5 tysia, a to wcale nie tak dużo.

no racja ale z autami jest tak , raz napadniesz ze kupisz auto i mało włożysz a drugi raz ładujesz bez końca.
np .niby nasze seicento jest juz sporadycznie używane może 5razy na miesiąc tak juz od 3miechy ,niby sie nic nie dzieje ale auto ma juz 14lat wiec nic u niego nie wiadomo
WujekBeton
WujekBeton
  19 marca 2013
adiluki
adiluki: to dozbieraj na 3700zł


Pół roku temu za trzy i pół bym go brał :lol:, teraz to za późno.

adiluki
adiluki: raz napadniesz ze kupisz auto i mało włożysz a drugi raz ładujesz bez końca


Dlatego przy takich kwotach trzeba się skupiać na konkretnym egzemplarzu, a nie na ograniczeniu marką.
adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  19 marca 2013
Konto usunięte
Konto usunięte: adiluki: to dozbieraj na 3700złPół roku temu za trzy i pół bym go brał , teraz to za późno.adiluki: raz napadniesz ze kupisz auto i mało włożysz a drugi raz ładujesz bez końcaDlatego przy takich kwotach trzeba się skupiać na konkretnym egzemplarzu, a nie na ograniczeniu marką.

dogadalibyśmy sie .auto nie bite nie szpachlowane .jedynie dwa razy zderzak był wymieniany przez psa .
to auto jest niezastąpione na zakupy do miasta , wszędzie wjedziesz i wyjedziesz
WujekBeton
WujekBeton
  19 marca 2013

Zanim kupiłem seicento to w życiu bym nie pomyślał, że będę takim jeździł. I mimo, że mój egzemplarz na pewno jest w gorszym stanie od tego, który proponujesz, a do tego był niewiele tańszy to ma jedną ważną dla mnie zaletę. Pali połowę tego co Mercedes więc pod tym względem bije go na głowę jako auto na dojazdy do roboty, a i ubrudzić nie szkoda.

adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  19 marca 2013

takie sejko fajna sprawa .czasem wole skoczyć do sklepu nim niz swoim

MajsterXkrupniok
Posty: 134 (po ~88 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 50
MajsterXkrupniok
  19 marca 2013

w zyciu bym nie dal 3700 za trperczento :lol: wiedzac po ile ta stoi w raichu :lol: jak sie ma 3700 lepiej dokulac do 4 ;]
i cos kupic fajnego nawet do lekkich poprawek blacharskich ;] Audi 80 :D KLASYK

MajsterXkrupniok
Posty: 134 (po ~88 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 50
MajsterXkrupniok
  19 marca 2013
http://allegro.pl/audi-80-1-6-diesel-ladna-zadbana-i3101294059.html

np :P wiec nawet jak ma nawet cos wsadzic do niego to sie oplaca :P
MajsterXkrupniok
Posty: 134 (po ~88 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 50
MajsterXkrupniok
  19 marca 2013

na moj wysublimowany GUST ^^ PRZY TEJ CENIE I OCZEKIWANICH TE WASZE puszeczki Wymiekaja przy tej maszynie :lol:

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.