Szufladaa
Szufladaa
  17 grudnia 2012 (pierwszy post)

Witam serdecznie no i znów jest mały problem , otóż padł mi ten sprzęt co w temacie. Przeszperałem trochę w internecie , ceny nie są zachęcające na stronie firmy Luka jest samo koło , plus jakieś srubki do tego ok 1000 zł - z tego co się dowiedzialem , najlepiej jest wymienić przy okazji kompletne sprzęglo , a tu już się robi ok 2 tys zł ( najmniej)
Teraz pytanie jak z regenerowanym 2masem , robił ktoś to kiedyś? - jak trwalość i cena ? Bo to mnie teraz najbardziej interesuje :ziober:
Co ciekawe jak auto się nagrzeje to przestaje to świnstwo terkotać , albo jak jest odpalane na mrozie , ale przy temperaturze okolo 0 na zimnym silniku wali jak cholera :d

Auto to Ford Mondeo TDCI 130 hp 2003r.

Delux26
Delux26
  17 grudnia 2012

allegro.pl/kolo-dwumasowe-regeneracja-gwarancja-i2846444519.html

luzak959
luzak959
  17 grudnia 2012

Czytałem, ze niektórzy zlecają usługę przerobienia koła dwumasowego na jedno... Ponoć nawet dobrze wychodzi taka przeróbka.. Swoją droga mondeo to popularne auto, więc pewnie nie będzie problemu nawet z ewentualna naprawa.... Lepiej jednak razem z kołem wymienić całe sprzęgło, po co prowokować następne wydatki..

Fenri
Fenri
  17 grudnia 2012

Sao sie nie wyleczy. Radze wymienic na nowe i miec pewnosc na nastepne dziesiatki tys km z regeneracja roznie bywa bedziesz jezdzil a w najmniej oczekiwanym momencie padnie. Cena sprzegla 2 tys to nie jest az tak dramatycznie w stosunku do ceny robocizny.

mlodystopro
mlodystopro
  17 grudnia 2012
Fenri
Fenri: w stosunku do ceny robocizny.


Robocizna to jakieś 400-500 zł zależy od warsztatu.
NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  17 grudnia 2012

Robiłem dwumase w Skodzie w tym roku, nowe koło dwumasowe plus kompletne sprzęgło i tuleja.
1600zł ze wszystkim

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

Szufladaa
Szufladaa
  18 grudnia 2012

Wlaśnie chce się go po prostu pozbyć , jak nie wtryski to 2 mas - same kosztowne problemy , jak kolega Fenri ma luźne przed świętami 2 tys zł to bardzo chętnie mogę przyjąć. Chodzi mi o trwalość regenerowanych części , jakieś opinie?

Nudnyprofilxd
Posty: 82 (po ~216 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 3
Nudnyprofilxd
  18 grudnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Auto to Ford Mondeo TDCI 130 hp 2003r.


Słyszałem ze to jedno wielkie nie porozumienie :)
a co byś powiedział na używane sprzęgło cały komplet
Co do regeneracji to trudno powiedziec moze byc tak ze bedzie latac i bedzie wszystko ok a moze byc tak ze padnie ci po 10 tyś a ta ich gwarancja to wiesz jaka moze byc :)
Czerek5
Czerek5
  21 grudnia 2012

Póki co możesz linkę od gazu trochę naciągnąć : P Na minimalnie większych obrotach może przestać terkotać : P Tylko ciekawe jak te drgania mogą wpłynąć na resztę podzespołów samochodu : /

nieznajomy23
nieznajomy23
  21 grudnia 2012

ja tam radze wymienić na nowe bo taniej cie to wyniesie niż regeneracja bo regenerowane zaraz siadają a a sprzęgło wymień bo to taniej cie wyniesie ze względu że mechanik za rozebranie i złożenie tylko kasuje i naprawe

MlodyMosiek19
MlodyMosiek19
  25 grudnia 2012

Polecam regenerowane z poznania goscie wiedza co robia

Masterem
Masterem
  30 grudnia 2012

W moim mondeo wymienialem w tym roku sprzeglo+dwumas. Polecam Ci poszukac na allegro caly komplet calkiem tanio wychodzi. Ja kupilem zestaw luka za okolo 1200. Wszystko oryginalne. Lepiej nie zwklekac bo do rozrusznika moze sie nazbierac opilkow z padajacej dwumasy i jeszcze dodatkowy klopot Ci dojdzie :).

Grabazzz
Grabazzz
  3 stycznia 2013

Hej też miałem Mondeo TDCI 130 koni aczkolwiek to poliftowe 2005 (inne lampy z tyłu) i tak jak kolega wyżej polecam zestaw LUK-a.
Btw. w modelach poliftowym po 2005 roku wyeliminowano wiele usterek tego modelu. Przykład to poprawione wtryski. Niestety mimo to boshowskie są lepsze ale auto z wtryskiem bosha z 2005 roku nie kupimy za 20 tys zł.

WujekBeton
WujekBeton
  3 stycznia 2013

Od tego są liftingi, żeby eliminować usterki. A od tego są następne generacje modelu, żeby usterki powielać i mnożyć.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.