ShelbyGT500Michal
Posty: 14549 (po ~145 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 76
ShelbyGT500Michal
  11 kwietnia 2012 (pierwszy post)

Ktoś się orientuje jakie są auta zastępcze w ofercie volkswagena (może być w Krakowie) ?
Że na stronce internetowej są podane, to wiem, ale z nazwy: polo, golf, passat, tylko który golf ? 5 czy 6 ? jakie polo ? 4 czy 5 ? Skoro golfy 5 wyszły ze sprzedaży to są jako auta zastępcze, czy vw zastosuje chwyt marketingowy (jaki ja bym zastosował :ziober2: )mianowicie, jako zastępcze da golfa 6, po to by się przejechać, zobaczyć jak się prowadzi, ażeby zachęcić klienta do kupna nowego wozu ?

Czy to jest tak, że jako auto zastępcze za sedana dostaje się sedana, za hatchbacka dostaje się hatchbacka, czy może być na przemian ?

Ja tu zrobię Meksyk.

WujekBeton
WujekBeton
  12 kwietnia 2012

Nie znam się, ale moim skromnym zdaniem to dostaniesz Up'a, zamiast Passata :lol:.

DarkDevils
DarkDevils
  13 kwietnia 2012

Najlepszy to będzie volkswagen polo 4,bo ma moc;]
silnik 1,4 Ci wystarczy;)
chyba,że chcesz volkswagen golf 6. . .no. .
ale to juz Twoja broszka :mrgreen:

Pozdro:bye:

piesleszek1
piesleszek1
  13 kwietnia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: bo ma moc;]


polo 1.4 i moc ??
PawciuWLKP
Posty: 154 (po ~192 znaków)
Reputacja: 1 | BluzgometrTM: 0
PawciuWLKP
  14 kwietnia 2012

Obecne nowe polówki 1.4 mają grubo ponad 100km,więc na takie małe auto,to jest aż nadmiar mocy.

piesleszek1
piesleszek1
  14 kwietnia 2012

Jeżeli chodzi o polówkę V generacji i silnik 1.4 to tylko TSI ma moc powyżej 100 koni i wątpię żeby taki model dali jako auto zastępcze :)

ShelbyGT500Michal
Posty: 14549 (po ~145 znaków)
Reputacja: 3 | BluzgometrTM: 76
ShelbyGT500Michal
  18 kwietnia 2012