7777777pawel
7777777pawel
  3 stycznia 2012 (pierwszy post)

na zimnym silniku ma nizsze obroty niz na cieplym. Na zimnym wynosza ok 800 a na cieplym ok 1200. Co to moze byc za przyczyna?? chodzi tu o galfa III z silnikiem 1.8

Vinroc
Vinroc
  3 stycznia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: Co to moze byc za przyczyna

prosta
Konto usunięte
Konto usunięte: galfa III z silnikiem 1.8


ale czujnik temp wody i silniczek krokowy sprawdzic mozesz :)
denaturat
denaturat
  3 stycznia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: na zimnym silniku ma nizsze obroty niz na cieplym. Na zimnym wynosza ok 800 a na cieplym ok 1200. Co to moze byc za przyczyna?? chodzi tu o galfa III z silnikiem 1.8

główną przyczyną problemu jest to że jest to golf
7777777pawel
7777777pawel
  4 stycznia 2012

czujnik zmienoiny na nowy i nie rozwiązało to problemu. sprawdzalem juz trzy różne silniczki krokowe na każdym chodzi tak samo. po każdej zmianie resetowałem kompa.

7777777pawel
7777777pawel
  4 stycznia 2012

nie powiedział bym ze golfy ta sa takie złe auta. jest wiele innych marek o wiele gorszych od volkswagena

MuyBueno
MuyBueno
  4 stycznia 2012
denaturat
denaturat: główną przyczyną problemu jest to że jest to golf

x6
Vinroc
Vinroc
  4 stycznia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte: nie powiedział bym ze golfy ta sa takie złe auta. jest wiele innych marek o wiele gorszych od volkswagena


a ja bym powiedział

niby co jest lepsze od samochodów które w wiekszosci jak nie całosci były bite
z przebiegami rzędu 500+ ?

aa na kompie niema zadnych błędów ?
zapala na ciepłym i zimnym normalnie czy łechta ?
przeczysc przepustnice moze sie zacinac po prostu
on91
on91
  4 stycznia 2012
denaturat
denaturat: 7777777pawel:na zimnym silniku ma nizsze obroty niz na cieplym. Na zimnym wynosza ok 800 a na cieplym ok 1200. Co to moze byc za przyczyna?? chodzi tu o galfa III z silnikiem 1.8 główną przyczyną problemu jest to że jest to golf


stary jak masz sie wypowiadac to wypowiedz sie konkretnie albo wcale ...

Ja stawiam w 90 % na silniczek krokowy
7777777pawel
7777777pawel
  5 stycznia 2012

pisalem juz ze zakladelem kilka silniczków i na kazdym chodzi tak samo. to jest chyba nie mozliwe ze kazdy co zakladalem jest nie dobry i ma takie same objawy co ten moj. Co do odpalinia to wszystko ok. A co do kompa to sie go nie da podłaczyc. albo kabel jest gdzies przerwany co sie przez niego podłancza albo komp jest uszkodzony. A co do przepustnicy to jest czysta, bo była czyszczona

Vinroc
Vinroc
  6 stycznia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte:

jesli komp jest uszkodzony to dajmy sobie spokój juz teraz
pierw komputer potem cos sie powie
aa jesli nie to mozesz sobie szukac tak jeszcze az zaczniesz wymieniac żarówki bo a nóż pomoze
REDEVIL25
REDEVIL25
  9 stycznia 2012
Konto usunięte
Konto usunięte:

Ja miałem tak w swoim Polo :D kompa wymien :D lub zobacz czy gdzies kable idace do kompa niesa uje****
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.