na zimnym silniku ma nizsze obroty niz na cieplym. Na zimnym wynosza ok 800 a na cieplym ok 1200. Co to moze byc za przyczyna?? chodzi tu o galfa III z silnikiem 1.8
lista tematów
obroty
czujnik zmienoiny na nowy i nie rozwiązało to problemu. sprawdzalem juz trzy różne silniczki krokowe na każdym chodzi tak samo. po każdej zmianie resetowałem kompa.
nie powiedział bym ze golfy ta sa takie złe auta. jest wiele innych marek o wiele gorszych od volkswagena
Konto usunięte: nie powiedział bym ze golfy ta sa takie złe auta. jest wiele innych marek o wiele gorszych od volkswagena
a ja bym powiedział
niby co jest lepsze od samochodów które w wiekszosci jak nie całosci były bite
z przebiegami rzędu 500+ ?
aa na kompie niema zadnych błędów ?
zapala na ciepłym i zimnym normalnie czy łechta ?
przeczysc przepustnice moze sie zacinac po prostu
Konto usunięte: 7777777pawel:na zimnym silniku ma nizsze obroty niz na cieplym. Na zimnym wynosza ok 800 a na cieplym ok 1200. Co to moze byc za przyczyna?? chodzi tu o galfa III z silnikiem 1.8
główną przyczyną problemu jest to że jest to golf
stary jak masz sie wypowiadac to wypowiedz sie konkretnie albo wcale ...
Ja stawiam w 90 % na silniczek krokowy
pisalem juz ze zakladelem kilka silniczków i na kazdym chodzi tak samo. to jest chyba nie mozliwe ze kazdy co zakladalem jest nie dobry i ma takie same objawy co ten moj. Co do odpalinia to wszystko ok. A co do kompa to sie go nie da podłaczyc. albo kabel jest gdzies przerwany co sie przez niego podłancza albo komp jest uszkodzony. A co do przepustnicy to jest czysta, bo była czyszczona