Maturo
Maturo
  22 września 2011 (pierwszy post)

Witam , mam takie pytanie - problem , mam zamiaru kupic auto mam prawie 20 lat i prawo jazdy od roku , chciałbym aby moj Ojciec był właścicielem ponieważ ma juz wszystkie znizki za staż , i myslałem właśnie o mbanku tylko trzeba miec konto ja posiadam tam konto ale kiedy ja obliczam sobie skladke wychodzi mi ok 1400zl za samo oc , kiedy pisze na Ojca wychodzi ok 300zl , nie wiecie moze czy da sie tak zrobic ze bylo by to na moja karte a ubezpieczenie na niego? , kolejne pytanie jest duża roznica pomiedzy tym jak wybiore ze wlascicielem jest moj Ojciec a ja jezdze tym samochodem , jak to wyglada kiedy auto bylo by Pisane tylko na Ojca i nie zaznaczałbym ze ktoś inny by go uzytkował? a ja bym nim jezdzil jakby to wygladalo przy stłuczce , czy mogło by być tak ze nie wyplacili by mojemu Ojcu odszkodowania? , akutalnie moj Ojciec posiada OC i AC w Liberty Direct jak myslicie jakby ubezpieczył drugi samochód u tego ubezpieczyciela mogły by być jakieś znizki?
dzieki za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam

Maturo
Maturo
  22 września 2011

aha , teraz mi sie przypomnialo mam jeszcze jedno pytanie , jezeli poprzedni wlasciciel mial OC i ma je wazne jeszcze np przez pol roku , to jezeli bylo by wszystko pisane na mojego Ojca , czy ja bym musial cos doplacac , ze inna osoba tez jezdzi w tej ubezpieczalni? czy nie wiem mozna tak ze tata jest wlascicielem samochodu a na mnie jest OC?

222slodki222
222slodki222
  22 września 2011

czuje twój ból sam w twoim wieku kupowałem auto. peugeota 307 i sam miałęm płacic 2400zł ale wziąłem ojca jako współwłaściciela. i płaciłem tysiaka a z czasem zeszłem do 450zł

Maturo
Maturo
  22 września 2011

no fajnie fajnie ale nic wiem dalej :D

patryyykk
patryyykk
  22 września 2011

w życiu nie kupiłbym żadnego francuza za żadne pieniądze

sylwik
sylwik
  23 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: nie wiecie moze czy da sie tak zrobic ze bylo by to na moja karte a ubezpieczenie na niego?

ze wspolwlascicieli moze wziasc ubezpieczenie dowolny. czyli na was obu musi byc i auto i ubezpieczenie.
ida ci znizki przy tym, wiec sie oplaca.
chyba ze szkoda ci tych 300zl rocznie, bo mi w takiej dokladnie sytuacji jakies 600 wyliczyli. wtedy specjalnie konto dla ojca zalozyc i na niego tylko, darmowe jest jak bez karty przeciez, co to za problem, tylko przed terminem na nie przelewac ile trzeba...
tez nie ma znaczenia kto jest pierwszy, masz siebie jako glownego wlasciciela i znizki ojca. (niestety tego nie wiedzialam kupujac wlasne i mam na ojca auto;))

Konto usunięte
Konto usunięte: a ja bym nim jezdzil jakby to wygladalo przy stłuczce , czy mogło by być tak ze nie wyplacili by mojemu Ojcu odszkodowania?

normalnie. masz prawo jazdy, nie jestes pod wplywem, ubezpieczenie jest wyplacane. gdyby tak nie bylo tylko wlasciciel moglby jezdzic, no logika sie klania:)

Konto usunięte
Konto usunięte: akutalnie moj Ojciec posiada OC i AC w Liberty Direct jak myslicie jakby ubezpieczył drugi samochód u tego ubezpieczyciela mogły by być jakieś znizki?

w pzu chyba -100 w pierwszym roku daja, pewnie podobnie
Maturo
Maturo
  23 września 2011
sylwik
sylwik: normalnie. masz prawo jazdy, nie jestes pod wplywem, ubezpieczenie jest wyplacane. gdyby tak nie bylo tylko wlasciciel moglby jezdzic, no logika sie klania:)

no tak ale to po co jest ta opcja zeby zaznaczyc , ze ktos inny bedzie prowadzil samochod? , jezeli tego bym nie zaznaczyl , a była by jakas stłuczka to przeciez mogli by powiedziec ze wlasciciel samochodu czyt. Moj Ojciec tylko jest do tego uprawiony w ubezpieczeniu? hm
NuTiiiiii
Posty: 70111 (po ~86 znaków)
Reputacja: -1080 | BluzgometrTM: 51
NuTiiiiii
  24 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: no tak ale to po co jest ta opcja zeby zaznaczyc , ze ktos inny bedzie prowadzil samochod? , jezeli tego bym nie zaznaczyl , a była by jakas stłuczka to przeciez mogli by powiedziec ze wlasciciel samochodu czyt. Moj Ojciec tylko jest do tego uprawiony w ubezpieczeniu? hm

Po prostu jak ty spowodujesz kolizję lub wypadek i trzeba będzie pokryć koszta z OC to wezmą więcej Twojemu tacie niż gdy sam by spowodował wypadek.

Ballantines rzeźbi to wspaniałe ciało :ziober2:
Oglądanie meczów to nie tylko rozrywka, ale wręcz terapia. Futbol pozwala oswoić i uwolnić emocje - agresję, frustrację i smutek :pilka:

WujekBeton
WujekBeton
  25 września 2011

Kup auto na siebie, a ojca zarejestruj jako współwłaściciela, też tak robiłem:punk:, nie będzie żadnych wątpliwości jeżeli spowodujesz stłuczkę. Zniżki weźmiesz ojca, Tobie będą się naliczać, a w razie czego to i tak z OC starszego polecą. Tylko pamiętaj, że jeżeli stukniesz to tatuś straci zniżki na wszystkie samochody jakie ma na siebie (tak przynajmniej było w moim przypadku, ojciec miał dwa samochody u tego samego ubezpieczyciela).

lysyczarodziej17
lysyczarodziej17
  26 września 2011

w razie kolizji komunikacyjnej traci 5% znizek

McBewe
McBewe
  27 września 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: Kup auto na siebie, a ojca zarejestruj jako współwłaściciela, też tak robiłem


To zależy w jakim urzędzie. U mnie nie ma takiej możliwości!! na fakturze lub umowie musi być i właściciel i współwłaściciel. Nie ma możliwości dopisać później współwłaściciela. no chyba że w wydziale komunikacji napiszesz 2 umowę :)

miałem ubezpieczenie w mBanku a dokładnie w benefi czy jakoś tak i było ok (fakt że nie miałem stłuczki itp.) teraz przeniosłem ubezpieczenie do AXA.
WujekBeton
WujekBeton
  28 września 2011

Nie sprecyzowałem, ojciec musi być dopisany na umowie jako współwłaściciel.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.