niedzielaxxx2
Posty: 51 (po ~251 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1
niedzielaxxx2
  22 września 2011 (pierwszy post)

Witam. Piszę do was z zapytaniem odnośnie motocykla. Interesuje mnie pojemność 125cc i zastanawiam się mniej więcej między Hondą Varadero (która jest bardzo droga), hondą CBF (ta zaś najtańsza z nówek), a Hondą CBR (cenowo podobnie do CBF). Nie znam się, nigdy nie jeździłem żadnym z nich i nie wiem który polecacie. Jazda głównie po mieście. Chciałbym coś o większej pojemności ale w Anglii jedynie zrobiłem CBT na którym można jeździć motocyklami do 125cc. Może znacie inne motocykle które są warte uwagi. Każdą propozycję rozważę gdyż te Hondy podobają mi się z wyglądu jak wiele innych motocykli. Zwróciłem większą uwagę na nie gdyż to Honda ;) Z góry dziękuję z pomoc. Motocykle najlepiej nie starsze niż 2006r.

PiesekLeszek1
PiesekLeszek1
  22 września 2011

yamaha yzf 125 ?

222slodki222
222slodki222
  22 września 2011

ja osobiscie mieszkam poza miastem i mam yamahe DT 125R jest to krosik po odblokowaniu ma 30KM i smiga 140km/h niezle sie odpycha. patrzac na inne marki to wydaje mi sie ze scigacze o tej samej pojemnosci maja te same silniki tylko ze w innej kascie wiec bierz co ci pasuje czy yamaha czy kawasaki czy co tam masz.ja osobiscie polecam yamahe. dobry silnik niezawodny. moze spalanie duze bo mi pali 6litrow ale nie wiem jak to scigacze maja

djpuddy
djpuddy
  23 września 2011

Kolega ma cbr 125 i sobie chwali , tania w eksplatacji (spali ok 3 litrów) bezawaryjna ładny design , a jak cchcesz się pobawić to na tylne koło też da rade i kapcia spalisz ogólnie motorek do wszystkiego polecam:)

mlody22011993
mlody22011993
  3 października 2011

kup fzr 600

miisiax3x3
miisiax3x3
  16 października 2011

bierz YAMAHAR6 !!!! :)

MuyBueno
MuyBueno
  17 października 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: bierz YAMAHAR6 !!!! :)

No to ładnie mu moronie życzysz widzę -.-
niedzielaxxx2
Posty: 51 (po ~251 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 1