Siemka. Tak sie powoli przymierzam do tego autka a dzis widzialem jedno z 98r 1.9TD( niby ma ~190tys. km sprowadzone najprawdopodobniej z holandii) duzo osob mi mowi ze czesci sa bardzo drogie no ale nie mam znajomego co by posaidal ta marke i cos blizej powiedzial. Czytalem tez ze zawieszenie i skrzynia sa najslabszymi pkt tego autka. Jak ktos posiada/al takie autko to moze ma jakies rady i na co patrzec przy zakupie i czy nastawic sie ze na start bedzie "pol auta" do robienia ;p
Volvo s40 1.9 TD
posiadałem 4 takie w tym 2 td
przebieg jak wiadomo w zawsze z 50tyś sie rózni
te auta miały nabite lekko (mój td sie skonczył na 370tyś wiec całkiem)
czesci drogie fakt ale jesli kupujesz porząde i zmieniasz w czas to uwierz mi rzadko coś sie sypnie zawias tez w miare wytrzymały jak na polske
skrzynie jesli katujesz to pada szybko - tyle
na co zrócic uwage trza
- czy nie przekładka (bo duzo tych aut z anglii/irlandii przyjechało)
- czy nie bity (ale prawie kazdy miał przygode)
silnik czy równo chodzi
no i typowe czy coś sie niedzieje
tył lubi gnić (nadkola)
teraz z takich głupot co to mogą sie powaznie wydawać aa są standardem
lewa wycieraczka (ta od kierowcy) czesto wadzi o maske (przy otwieraniu np)
nie jest to oznaka ze miał bliskie spotkanie z niewiem tirem a po prostu kazde volvo tak ma (mechanizm szyb wycieraczek)
delikatny luz na kierownicy (są tam takie łączenia na przegóbie antywypadkowe wytrzaskuje sie z czasem i luz zostaje)
no niewiem co Ci jeszcze powiedziec
osobiscie kazde z tych aut jakie miałem było po przejsciach ale nie zamienił bym na zadne inne
super auta i polecam naprawde ostatenie udane volva :)
jakieś pytania - smiało pomoge :)
Jesli mial nawet przygode to tez zalezy jak wlasciciel to zrobil bo jesli na odwal to bedzie bieda ale jesli podszedl do tego powaznie to gitara teraz mam druga opcje volvo v40+lpg jescze nie wiem dokladnie jaki silnik( polecano mi ten 1.8 gdi od mitsubishi) i jaki rok ale szef ojca ma takiego i bedzie chcial sprzedac wiec moze by bylo ciekawe takie wyjscie