Witam
Silnik 139QMB
gdzie ten wynalazek ma blokady? strasznie wołowato idzie i chcialbym mu dodać nieco pałera. wiem że to 4T i rewelacji nie bedzie ale moze chociaz pod gorke bedzie jechal jakos w miare znosnie.
Słynnego rózowego kabelka nie ma.
ślepej kichy na wydechu też nie
wariator nie wygląda na zablokowany (rozbierane wczoraj)
gaźnik bez blokad
typuje że zostal tylko modul do odblokowania.
coś jeszcze?
lista tematów
ROMET 747
do tego jeszcze strzela w tlumik zlom piedolony, wczesniej nie strzelal po wymianie iskrownika tak sie cos popieprzylo
regulacja zapłonu to raz dwa sprawdz luzy na zaworach. mozesz dac wieksze dysze do gaźnika. u mie 4t mulił ostro dałem do regulacji i zapiedala jak glupi...
predzej gaznika bo tam masz przeciez elektroniczny "przerywacz" zaplonu - modul z impulsatorem, fakt ze zdejmowalem kolo magnetyczne ale nie da sie go zalozyc zle bo ma na wale wyciecie a w kole mag. jest klin i pasuje tylko w jednej pozycji.
po 2500 km?
jak jest zimny to nie ma sily, nie chodzi na wolnych obrotach chwile pochodzi i gaśnie, ma znaczne problemy z rozruchem z kopniaka, nawet podczas jazdy po prostu gaśnie mimo trzymanego gazu na 3/4 dławi sie i wali w tłumik. diagnozuje zbyt bogata mieszanke dlatego sprawdze srube niskich obrotow moze za duzo benzyny dostaje
Skuter nie jest moj tylko szwagra i srednio mi sie chce dokladac do biznesu ja bym nigdy romka nie kupil wolalbym dolozyc i wziac wyzsza pojemnosc i jakis turystyk albo skuter np jakiegoś hondziaczka albo coś z kraju makaronów i pizzy
problem obrotow czesciowo rozwiazany na zimny silniku po starcie ze startera pracuje na granicy zgaśniecia co prawda nierownomiernie ale pracuje, gaśnie tylko przy schodzeniu z wysokich obrotow na niskie