Czy golfy z silnikami 1.4 są felerne ? mam sprowadzony z Niemiec 2001r 180tyś. przebiegu i po pierwszej wizycie u mechanika "silnik do wymiany lub wkład 1-2tyś." kumpel z dawnej sgl. też kupił parę dni pomnie z 1.4 i też silnik wymaga duży wkład "zł"
Z "neta" nie wszyscy się skarżyli ale znalazło się kilku z tą wadą.
Fabryka czy pech ?
lista tematów
vw golf 4 1.4
Nie u innego był
No np. lambda do wymiany , złe spalanie itp. co chwile są jakieś wydatki na ślinik nawet doktor nie pomógł ;] chodzi strasznie.
Nieudane silniki sa jaja z odma tak jak było w poprzednikach w zime lubi zygnac olejem to raz... muł niesamowity za maly silnik do tego samochodu szukaj dalej... no chyba ze lubisz sie toczyc... i pali tyle co wieksze benzynowe silniki...
zgadzam się ... VW'owskie 1.0 MPI, 1.4 MPI, 1.4 16V (Golf 4)
jeżeli jeźdźisz na krótkich dystansach to w odmie robi się "masełko" a w tych silnikach jest bardzo rozbudowana (nie wiem po jakiego **ja) odma i to masełko zatyka w niej kanaliki przez co przedmuchy w silniku wypieprzają olej najczęściej przez bagnet ;/
tu sie nie zgodzę ... 1.4 16V to fajny silniczek do Golf'a IV i da się nim w miarę sprawnie poruszać ... jak kto woli
ja bym wolał 1.9 TDi 66kW ... silnik mocniejszy dynamiczniejszy oszczędniejszy i nie psujący się ...
1.4 16V jest za słaby do dynamicznej jazdy... ma tylko jedną zalete - w miare mało pali. Często padają cewki zapłonowe (w wersjach z pojedyńczymi cewkami, były też z jednym modułem zapłonowym). Oryginalny rozrząd z porzadna pompą to 700zł po za aso wiec troche za wiele. No ale jak kupuje się używane auto to najważniejszy stan auta.. wybierać można w salonie