termi3
termi3
  23 marca 2011 (pierwszy post)

Czy golfy z silnikami 1.4 są felerne ? mam sprowadzony z Niemiec 2001r 180tyś. przebiegu i po pierwszej wizycie u mechanika "silnik do wymiany lub wkład 1-2tyś." kumpel z dawnej sgl. też kupił parę dni pomnie z 1.4 i też silnik wymaga duży wkład "zł"

Z "neta" nie wszyscy się skarżyli ale znalazło się kilku z tą wadą.

Fabryka czy pech ?

xDYSZKAx
xDYSZKAx
  23 marca 2011

co to znaczy do wymiany? co z nim nie halo? może byliście u tego samego mechanika

termi3
termi3
  23 marca 2011

Nie u innego był

No np. lambda do wymiany , złe spalanie itp. co chwile są jakieś wydatki na ślinik nawet doktor nie pomógł ;] chodzi strasznie.

lamiluzje89
lamiluzje89
  23 marca 2011

Nieudane silniki sa jaja z odma tak jak było w poprzednikach w zime lubi zygnac olejem to raz... muł niesamowity za maly silnik do tego samochodu szukaj dalej... no chyba ze lubisz sie toczyc... i pali tyle co wieksze benzynowe silniki...

REDEVIL25
REDEVIL25
  23 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte:

kolego jak jest lambda do wymiany to i silnik zle pali większe spalanie ma wtedy bo sonda nie daje odczytu do pc a pc ustawia tryb awaryjny i podaje wzbogacona dawke paliwa.
Pajel
Posty: 114 (po ~202 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 4
Pajel
  23 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: sa jaja z odm

zgadzam się ... VW'owskie 1.0 MPI, 1.4 MPI, 1.4 16V (Golf 4)
jeżeli jeźdźisz na krótkich dystansach to w odmie robi się "masełko" a w tych silnikach jest bardzo rozbudowana (nie wiem po jakiego **ja) odma i to masełko zatyka w niej kanaliki przez co przedmuchy w silniku wypieprzają olej najczęściej przez bagnet ;/

Konto usunięte
Konto usunięte: lubi zygnac olejem


Konto usunięte
Konto usunięte: muł niesamowity

tu sie nie zgodzę ... 1.4 16V to fajny silniczek do Golf'a IV i da się nim w miarę sprawnie poruszać ... jak kto woli

ja bym wolał 1.9 TDi 66kW ... silnik mocniejszy dynamiczniejszy oszczędniejszy i nie psujący się ...

Insignia OPC 2.8T V6 A28NER / Astra F 1.8 16V C18XE / Omega B 3.0 V6 X30XE / Corsa B C20XE / Corsa D 1.6T 16V Z16LER

DylaraComesBack
DylaraComesBack
  23 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: silnik do wymiany

swap na 1.8T i nic więcej nie trzeba ziomeczku
Lexuss
Posty: 74 (po ~320 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 2
Lexuss
  25 marca 2011

1.4 16V jest za słaby do dynamicznej jazdy... ma tylko jedną zalete - w miare mało pali. Często padają cewki zapłonowe (w wersjach z pojedyńczymi cewkami, były też z jednym modułem zapłonowym). Oryginalny rozrząd z porzadna pompą to 700zł po za aso wiec troche za wiele. No ale jak kupuje się używane auto to najważniejszy stan auta.. wybierać można w salonie

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.