golda102
golda102
  16 marca 2011 (pierwszy post)

Witam. ;) Posiadam skuter tgb 303. Skuter wcześniej chodził no po prostu cudnie ;) ale niedawno coś się "walło" i gdy skuter się zagrzeję to zwalnia. ;( myślałem że to wina wariatora. Wymieniłem go... To nie pomogło ;( więc teraz myślę że to silnik. Postanowiłem wymienić cylinder i tłok na 70 cm3. I moje pytania są takie:
Czy mogę mieć racje że to właśnie to ?
Czy jeśli wymienię na 70cm3 to muszę zmieniać coś w gaźniku ? (podajnik, dysze) A jeśli tak to co i jak...?

Z góry BARDZO DZIĘKUJĘ za zainteresowanie.. ;)

REDEVIL25
REDEVIL25
  17 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte:

siemka poczytaj na forum Elektroda!!!bo sa rózne przyczyny tego co opisujesz.jedna z nich hest przytaarty cylinder tak było w przypadku mojego kuzyna który miał zippo skuter.
REDEVIL25
REDEVIL25
  17 marca 2011

pozatym google nie gryza!!!

ZacnyUser
ZacnyUser
  17 marca 2011

A po trzecie, to nielegalne. :D

bartoraf
bartoraf
  17 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: A po trzecie, to nielegalne. :D

co nielegalne ?
golda102
golda102
  17 marca 2011

A kto mi będzie silnik rozbierał ??:D

REDEVIL25
REDEVIL25
  18 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: co nielegalne ?

zwiekszanie pojemnosci z 50cc na 70cc do 50cc nie musisz miec prawka ani karty moto rowerowej chyba a już powyżej 50cc musisz miec na A prawko

Konto usunięte
Konto usunięte: A kto mi będzie silnik rozbierał ??:D

ja tam niewiem kto. wiem tyle że skoro zbudowano skuter do silnika z pojemnoscią 50cc to taka powina byc.
bartoraf
bartoraf
  18 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: zwiekszanie pojemnosci z 50cc na 70cc do 50cc nie musisz miec prawka ani karty moto rowerowej chyba a już powyżej 50cc musisz miec na A prawko

a no tutaj sie zgodzę

Konto usunięte
Konto usunięte: ja tam niewiem kto. wiem tyle że skoro zbudowano skuter do silnika z pojemnoscią 50cc to taka powina byc.

ja w ogóle nie widzę sensu przerabiania go ..
golda102
golda102
  18 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: ja w ogóle nie widzę sensu przerabiania go .

Będzie na pewno szybszy i mocniejszy... A i tak z tym muszę coś zrobić bo nie da się jeździć... ;/ A polecicie mi jakieś zestawy z Allegro.pl ? I takie pytanie... Czy bardzo trudna jest wymiana właśnie tych części ?
Dziękuję
REDEVIL25
REDEVIL25
  18 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte:

najłatwiej go rozebrac :) czyli po mojemu (rozpedzic sie i wyj***** w drzewo :) )
DykaraIsComing
DykaraIsComing
  18 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: najłatwiej go rozebrac :) czyli po mojemu (rozpedzic sie i wyj***** w drzewo :) )

supcio :zabawa:
REDEVIL25
REDEVIL25
  18 marca 2011
Konto usunięte
Konto usunięte: supcio

no co ja tak quada rozebrałem :mrgreen:
marcin151522
marcin151522
  29 marca 2011

Po zmianie cylindra na 70cc pozostaje tylko regulacja, możliwa również zmiana wydechu by w pełni wykorzystać potencjał cylindra, modyfikacja ta jest nielegalna posiadając jedynie kartę motorowerową lub dowód, lecz dobrze wiadomo, że policja nie sprawdza cylindra ani nie wysyła na stacje kontroli pojazdów jeżeli nie jeździmy pow. 45 km/h. Pamiętaj, że po zmianie cylindra na większą pojemność zwiększy się zapotrzebowanie na benzynę i olej.

Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.