Jest to audi A6 C5{1997-2004} 1.9 tdi 110km problem polega na tym ze jak duzej postoi to ciezko pali swiece grzeja jak juz zapali to chodzi dobrze jak sie zgasi i zaraz chce sie zapalic to odpali a jak sie poczeka tak z 20 30 min to juz trzeba go dlugo krecic co moze byc??
lista tematów
Audi A6 problem strona 2 z 2
Konto usunięte: Nikt mi nie powie, że na przestrzeni 7 miu lat auto jest deska w deskę tak samo składane z i nie ma różnicy!
o co Ty walczysz
ile było silników 1.9TDI 110km? bo o to w temacie chodzi żeby rozkminić co się zjeabło.
a skoro wiesz już że to audi a6 C5 produkowane w latach 1997-2004, to UDZIEL SWOJEJ WIEDZY I POMÓŻ KOLEŻCE
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_klasy_G
Generalnie nie chce mi się tego całego czytać ale nie powiesz mi, że przez te wszystkie lata takie auto jest produkowane tak samo...
Zawsze coś się technicznie zmienia (ulepsza) To, że tak samo wygląda to nie znaczy, że wszystkie szczegóły techniczne są takie same.
Na końcu powinno byś " ? "
O nic nudzi i się to wyłapuje twoje błędy w rozumowaniu.
Niestety zabrakło mi wiedzy.
Konto usunięte: przecież koleś napisał, że ma problem w A6 C5 no i ten model był produkowany od 1997 do 2004, w 2001 był lift ale prawie nie widoczny, chyba, że pod względem silników m.in. poprawiony dieslowski silnik 2.5.
'prawie niewidoczny', a z przodu inny jest KAZDY element (zderzak, lampy, maska, blotniki, wzmocnienie, belka, nawet chromowane listwy pod lampy), taka niemiecka filozofia :)
Pose: 'prawie niewidoczny', a z przodu inny jest KAZDY element (zderzak, lampy, maska, blotniki, wzmocnienie, belka, nawet chromowane listwy pod lampy), taka niemiecka filozofia :)
gdybym w tym samym miejscu zobaczyl przed liftem i po to bym widzial roznice ale tak na ulicy to te audi to jeden huuj...