Sylar
Posty: 154 (po ~255 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 15
Sylar
  11 listopada 2010 (pierwszy post)

Tak jak w temacie wczesniej pedal hamulca syczal przy naciskaniu tylko przy wyłaczonym silniku. Teraz takze przy właczonym silniku w czasie jazdy i to na tyle głosno ze slychac to mimo pracy silnika głosnego wydechu i rozmowy z pasazerami. Dodam tez ze wydaje mi sie ze auto słabiej hamuje (musze mocniej nacisnac pedał w celu uzyskania stopnia hamowania jaki wczesniej osiagalem lzejszym nacisnieciem) Klocki hamulcowe byly wymieniane w lecie płyn wiosna , poziom plynu hamulcowego prawie maks Auto renault clio II 2001 rok 1.4 16v

Uotr
Posty: 12193 (po ~64 znaków)
Reputacja: -5 | BluzgometrTM: 2
Uotr
  11 listopada 2010

Albo się zapowietrza albo serwo Ci padło o ile tam jest ;]

Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu, prawdziwi mężczyźni jedzą pszczoły !
Sylar
Posty: 154 (po ~255 znaków)
Reputacja: 0 | BluzgometrTM: 15
Sylar
  11 listopada 2010

A czy padniete serwo niesie jakies konsekwencje ?? (w sensie czy trzeba wymieniac na szybko bo przestanie hamowac ) czy zrobic dopiero przy okazji albo gdy syczenie bedzie wkurzac ??

adiluki
Posty: 1972 (po ~312 znaków)
Reputacja: 55 | BluzgometrTM: 205
adiluki
  12 listopada 2010
Konto usunięte
Konto usunięte: A czy padniete serwo niesie jakies konsekwencje ?? (w sensie czy trzeba wymieniac na szybko bo przestanie hamowac ) czy zrobic dopiero przy okazji albo gdy syczenie bedzie wkurzac ??

ja bym tego tak nie zostawił nie wiem co jest ale dla bezpieczeństwa wez to zrob
MlodyMosiek19
MlodyMosiek19
  14 listopada 2010
na pewno serwo puscilo jak nie zrobisz tego to coraz gorzej bedzie i bedziesz hamowal tak jak na zgaszonym silniku czyli twardy pedal bedzie
Dyskusja na ten temat została zakończona lub też od 30 dni nikt nie brał udziału w dyskusji w tym wątku.